Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hm, noen som har vært borti dette? Jeg skulle egentlig begynne å stikke i morgen og ringte inn for å få "klarsignal", men da sa de at jeg ikke var nedregulert enda, må spraye en uke til før ny blodprøve?? Huff, kjenner jeg blir litt svett her, hadde liksom "planlagt" uttak og innnsett og greier, nå er det bare å flytte møter til den store gullmedaljen...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg måtte spraye en uke ekstra med dobbel dose spray. Dette pga at jeg hadde 2 cyster på den ene siden og legene ville ikke risikere at disse produserte hormoner på egenhånd. Så ble utsatt en uke og nå ruger jeg på 2
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk for svar, gratulerer med dobbel-spirene da! -dem sa ikke noe om økning i dosen, skulle bare fortsette ei uke, var så forberedt på å begynne stikkinga i morra..(er liksom da det begynner for meg...) Men ei uke fra eller til spiller da egentlig ingen rolle..
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg måtte også gå 1 uke ekstra på spray, men det var fordi de fant en nesten 3 cm stor cyste. Ettersom jeg husker var østradiol verdien min også lav. Cysta ble fjernet dagen etter jeg var til kontroll da, og på neste ul var det bare å begynne med sprøyte. Jeg hadde også normal dose med spray den ekstra uken jeg måtte ta det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå