Frøya76 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Tar alle som går på privat klinikk her pakke-tilbudet? Jeg er litt usikker på hva som lønner seg.. Ikke så lett å velge og vi må vel velge i det vi skal i gang med uttak/innsett så vidt jeg har skjønt? Noen som kan dele sine erfaringer?
Smurfeline81 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vi hadde vårt aller først ivf på privat klinikk og vi bestemte oss for å betale per forsøk. Det klaffet på første forsøk så vi var veldig heldige! Mange slapper mer av når de har pakketilbud, for da vet de at de hat 3 forsøk på seg. Det er ikke lett å velge nei, var veldig mye fram og tilbake her også Men ettersom jeg hadde en del eggposer på ul (18), satset vi på at det skulle gå bra,at vi kanskje skulle få noen på frys... (men på innsettingsdagen var faktisk bare 3 som var gode nok, ingen på frys, puuuh) Hva som lønner seg er vel kanskje litt vanskelig å svare på, ettersom man aldri kan vite resultatet. Men stol på magefølelsen, den er som regel ganske riktig! LYKKE TIL:D
Frøya76 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Ok, så du kan vente til uttak med å velge da? Takk for svar!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Vi tok et forsøk i gangen. Var egentlig meningen at vi skulle ta et privat mens vi ventet på å komme igang på Ullevål. MEN vi følte oss så godt i varetatt på Aleris at 2 forsøket ble der også. Hadde kanskje litt betydning at vi bestemte oss for at vi kun skulle ha 1 forsøk til pga alle bivirkningene jeg fikk...
Frøya76 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Ok! Vi også går til Aleris og vi er veldig fornøyde med dem. Får ikke ta offtentlig pga min vekt(dvs hadde supersur offentlig gyn så kan hende andre ville henvist oss, men orket ikke begynne med ny offtentlig så fikk til Aleris og fikk varm velkomst! Legen mente det var like lurt å komme igang selv om jeg er stor for alderen var på min side så han mente det lønte seg nå og så går jeg på diett da og trenger regelmessig etc så vekta kryper sakte nedover ) Men vanskelig å bestemme seg for om vi velger pakke eller 1 av gangen så fint å få noen historier Lykke til med magene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå