Gå til innhold

Noen fra stavanger-området her?

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Stavanger i august/september pga at samboeren min har fått jobb i et ingeniørfirma, blir der i ca åtte mnd før vi flytter videre.

vi bodde der tre år mens vi studerte, så blir koselig å komme tilbake til byen igjen :-) jeg flytter nok etter litt seinere, slik at jeg får jobba seks av de ti siste mnd før babyen kommer, må jo ha penger mens jeg går hjemme.. da kommer jeg ikke til å ha jobb/inntekt de siste mnd før den kommer, men det får gå bra..

Hadde vært koselig å hatt kontakt med noen i området, siden vi her inne er like langt på vei :-)

jeg er forresten 23 år, og venter mitt første barn 10.1.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137667330-noen-fra-stavanger-omr%C3%A5det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei

Eg e fra Sandnes og nærme meg 27 år. I går tok eg testen. Det va jubel her når eg såg at an va positiv. Har ønska dette nå siden før jul, så det va godt at det endeligt skjedde. Eg har termin 18. januar eg. Dette e og min første.

Det e jo kjekt å ha litt kontakt me någen så e i same situasjon. Isje alltid liga greit me maen. Og når me isje seie det t någen ennå, så e det isje mangen å snakka me

• 2 måneder senere...

Annonse

hvordan er formen deres da? min har begynt å ta seg opp, ikke kvelm lenger, og trrøttheten har gitt seg :-) føler meg faktisk ikke så gravid igunn, deilig :-) men tror jeg har begynt å kjenne livmora mi over symfysen, litt usikker igrunn.. er 15 + 0 idag.. enda fire uker igjen til ultralyd, da får jeg vite at ting er bra nedi der, og kanskje kjønnet :-)

hvordan er forresten været i stavanger for tiden? er det varmt der?

og så lurer jeg på om det er noen gode butikker med barnevogner i området? skal begynne å kikke litt etter ul! gleder meg villt :-)

min form har vært på topp hele tiden, men merker jeg er trøttere enn normalt, men jeg har vært heldig å sleppe den verste kvalmen:) har hatt en del humørsvingningen,men de har gått over nå..

hehe nei været i stavanger er ikke så bra, regn og overskya, men de har meldt tropevarme til neste uke, så det skal bli deilig. når flytter du nedover da?

Ja d er en del butikker, babymiljø (tror jeg den heter) i hillevåg, så er det en på kvadrat jeg ikke husker navnet på, i sentrum er det nok litt, har ikke helt satt meg inn i d ennå, vi tenkte å vente litt før vi begynner å se på de store tingene...

• 2 uker senere...

hei. er gravid med nr 3, ca termin 6 januar. Har fra før tvillinger på 6,5 år så det blir gøy med en liten krabat her hjemme igjen. Bor forresten i sandnes og gleder meg masse til ul den 8/8. Håper da å få vite kjønn.

Hvordan står det til med alle dere andre fra området da. Min form er bra, er mye trøtt men det er jo lov når man er gravid.

hei hei

da har vi flyttet vestover :-)

fått en kjempestilig leilighet på tasta, som jobben til samboern (Vertias) betaler mesteparten av! her lever vi bra må jeg si :-) kort vei til byn med buss, og et lite treningssenter rett i nærheten (men tror kanskje jeg melder meg inn i sats i sentrum, får se den an..)

formen min er knall også, kommet meg skikkelig ovenpå igjen, og gleder meg så til ul 19/8.. synd samboern må på offshore-kurs på jobben da, vil jo så gjerne ha han me.. noen som vet om det er lett å få bytta time hos radiografen??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...