sommerfugl4 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvordan synes dere det er finest å stave Isac/Isak?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker Trym mye, mye, mye bedre enn Isak. Synes Trym gir så gode assosiasjoner. Et koselig norrønt navn. Jeg synes Isak ser best ut med K.
prebs Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker også Trym mye bedre enn Isak! Uansett er Isak best stavet sånn.
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Isak, med K! Det er et flott og stødig navn! Har bare gode assosiasjoner til navnet :-) Trym er heller ikke ille, men jeg liker Isak mye bedre.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Isak er nydelig, best skrevet med k. Isak er mitt favoritt guttenavn, så ville valgt det. Trym er ok, men ikke i nærheten så fint som Isak.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Synes Isak er mye penere og sterkere enn Trym. Ville absolutt skrevet Isak med K!
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker ikke Trym, rimer på gym... Ser for meg noen sure gymsokker med en gang... Isak er et pent navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå