Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det er blitt mye bedre her inne etter at anonymknappen forsvant på trimesterforumene. Hva som skjer og ikke skjer på krangle,bryr jeg meg ikke så mye om. Det som jeg synes er negativt er at dere lar anonym forumet bli et forum der en legger ut mye umodent snakk om sex. Synes det er helt greit å snakke om sex når det er seriøst. Ved å la dette florere så gjør det slik at hele formumet virker useriøst.

Da tenker jeg på tråder som om en tenker på at en annen dame har sugd manne og slike ting,virker som om det er ungdomskoleelever som prater der inne.Håper at dette lar seg ordne opp i.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137666976-litt-ris-og-litt-ros/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette har jeg også lurt på.

Jeg syns også det ødelegger inne på anonymforumet, med alle de sex-trådene osv.

Vil moderator at at vi skal melde fra om slike "unødvendige" innlegg, vil de da bli slettet?

Da mener jeg sånne "hvor mange har du pult"-, "liker du smaken av sæd"-innlegg. Men også andre innlegg som "hvem tjener mest av deg og mannen din?" og "jeg spiser buser".

Spørsmålet mitt er da hvor særiøst skal anonymforumet være?

Forlanger litt mye nå, eller? Skjønner at enkelte av sex-trådene blir drøy kost, og mange tråder er poengløse eller bent fram tåpelige. Men det blir veldig vanskelig for en moderator å vurdere hvert enkelt innlegg på den måten dere ser for dere. Hun får mye pes for å være inkonsekvent fra før, dersom alle innlegg skulle vurderes/ slettes ut fra hennes sans for humor eller hva hun personlig oppfatter som en unyttig tråd ville hun nok fått et helvete :) Jeg syns det er greit at de forholder seg til det de kaller destruktive tråder, så får det heller være opp til brukerne å overse de trådene de ikke liker. Det er jo vi som former stedet.

Det beste dere kan gjøre for å unngå teite tråder er å ikke svare på dem. Dersom de får mange svar, er det jo noe som tyder på at det kanskje er mange andre som finner dem underholdende, selv dere ikke er enig i det :)

Dere kan tipse meg om konkrete tråder som dere finner upassende, og så vil disse bli vurdert og evt. slettet.

Mulig at vi kan oppfordre en del av de som vil skrive om sex til å bruke de ulike debattene som har dette som hovedtema, men sålenge folk ikke har til hensikt å være destruktive, så har vi vel ikke til hensikt å sensurere alt for mye heller.

Konklusjonen er: Tips oss og vi vil vurdere hvert enkelt tips :-)

• 2 måneder senere...

Når man svarer på innlegg og slikt, så blir det bare rot i "mine Innlegg" Hva er forskjell på rød og blå tråd egentlig? Hvordan vet jeg når jeg har fått svar på mine innlegg?

om jeg svarer tre fire ganer i samme tråd legger det seg tre fire "nye" debatter hos meg, det er rotete og slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...