Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fridays på Karl Johan kl. 19.00 (ikke baren men den andre). Vil du sjekke ut menyen på forhånd så kan du finne den på www.fridays.no

Bordet står på Lindenberg (dr. Lindenberg på Nordica for de som ikke vet det, he he).

De som kommer er:

Liesje

Oh'rly

Single71

ElleL

Lucky41

Storkfrøken69

Magstar

Kaje

Chaiemae

ida 69(fd tjorven den andre:-))

Solsikke73

Storkmor

Desea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en koselig kveld!

PS Håper det blir flere muligheter, for jeg har også lyst til å treffe andre i samme situasjon..

Skrevet

Takk for en hyggelig kveld jenter! Har litt på følelsen av å ha sittet med puppen hengende ute mesteparten av tiden, men jeg klarte da å få begge innenfor klærne før jeg gikk ihvertfall ;)

Som vi snakket om før jeg gikk så håper jeg det er mange som vil dele msn-adresse. Send meg en melding så samler jeg sammen de som er interessert =)

Klem fra Oh'rly og Sara

Skrevet

Det ble som vanlig veldig hyggelig i går. Vi ble jo hele 12 stk og det er ny rekord. Det var fint og endelig få se lille Sara og ønsket om en egen ble ikke akkurat mindre :o)

Skrevet

Kjempehyggelig å treffe gamle og nye venner igjen og veldig morsomt at vi ble hele tolv stykker denne gangen. Satser på gode nyheter fra flere i tiden fremover og at det ikke blir så lenge til neste singeltreff her i Oslo. Håper også at dere alle deler mail eller msn adresse med Oh'rly så vi kan treffes på flere måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...