Torita 16.09 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Sukk. Som de fleste her inne sliter vi med å få barn. Etter en god del venting fikk vi en fantastisk sønn for en stund siden, uten hjelp. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha fått et barn og burde vel bare kose meg med det. Men jeg er enebarn selv og har alltid savnet søsken. Jeg vil så gjerne gi barnet mitt et søsken, samtidig som jeg ikke skal late som om det ikke er et personlig ønske for meg å få oppleve det å bli mamma en gang til også. For det er det jo. Er litt oppgitt over at vi ikke får det til bare. Ønsket om barn nummer to kan jammen bli like sterk som ønsket om det første, det hadde jeg aldri trodd. Er i ferd med å gi opp litt.
barbalala Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vi sliter også med å få nr 2 og sønnen var er rukket å bli 4 år. Han ble til på naturlig måte og den gang prøvde vi ikke så lenge på å bli gravid. Nå har vi holdt på i over to år på å få nr 2. Sønnen vår har tom. begynt å spørre om "hvorfor vi bare er 3 i familien", stakkars, han ser jo at alle vennene hans har søsken. Veldig sårt. Nå er vi i gang med fryseforsøk etter et mislykket ivf-forsøk i januar og håper at vi lykkes denne gangen! Prøver å miste håpet, men begynner å bli vant til å bli skuffet... Ønsker deg masse lykke til du også :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå