Egen-liten Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Det klør i mine lysegrønne fingre, har lyst til å få det fint i min lille hage. Men jeg vet at det har vært og er katter der (selv om jeg krydrer med pepper...). Nå skal jeg jo forhåpentligvis ha innsett neste uke og lurer på om det også er farlig for meg som ikke er, men som håper å bli snart gravid, å holde på med jord og sånt ? Tenker på blant annet toxoplasmose. Kan jo bruke munnbind og grundig håndvask etterpå. Noen som vet noe om dette?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Grav i hagen du, men ikke spis det du finner. Normal hygiene er tilstrekkelig..... Hage arbeid er terapi, så ut med deg.....
Mille38 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg satt inn 2 egg fredag som var, og har gravd i hagen hver dag siden. Tror ikke det er skadelig. Bare positivt å få tankene over på noe annet og holde seg i aktivitet:) Lykke til!
Junine Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde også innsett fredag, og har gravd masse i hagen. Jeg bruker tette hansker bare for å være på den sikre siden. Kos deg i hagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå