Gå til innhold

syteinnlegg nå i eksamenstiden ;)

aviatrix*høygravid

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sitter hele dagen og leser til eksamen her nå i innspurten av graviditeten??? Har en stoor eksamen 14.mai, 9 dager før termin.. whua

hva skal jeg si, både positivt og negativt: ventetiden går ganske fort, men hjernen henger ikke helt med i all lesinga...

Vil bare ønske alle andre lykke til i eksamens-lesinga! Tenk, snart er vi mammaer som kan kose oss med babyen vår!!!

Fortsetter under...

Jeg hater å være gravid i eksamenstida. Det er umulig. Er lite konsentrert og får vondt i rygg/bekken av å sitte for mye stille. Jeg har ikke termin før i slutten av juli, men har to eksamener i mai og en i juni i tillegg til en oppgave jeg skal levere i mai. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke å lære meg alt. Men, men denne eksamenstida er vel bedre enn den forrige før jul, da hadde jeg akkurat komt skikkelig i gang med kvalmen og sov 12 timer i døgnet minst. :P syte, syte, syte...

Men snart er det over og det blir fantastisk!!

Lykke til med lesing og eksamener alle sammen!

Æsj, ja, er med på litt syting. Har eksamen 20. og 29. mai, og termin 24. mai, så alt er overlatt til tilfeldighetene. Satser på å ta begge to og føde på overtid, eller gjøre så godt som jeg kan hvis planen slår feil. Det hadde vært så godt å fått gjort unna disse, så slipper jeg å ligge på etterskudd når jeg skal begynne på igjen.

Men det er slitsomt å lese, og jeg blir så så distrahert av bim og andre nettsiden jeg "må" innpå hele tiden...

helt med på syting!! har første eksamen i morra, og termin på lørdag!! hjelpes! så har jeg to eksamener i juni og en i slutten av mai. satser på å få tatt de i juni men den i slutten av mai dropper jeg og tar opp igjen til jul... hadde bare hodet mitt vært med meg så hadde dette gått fint, men samtidig har jeg gått å bekymret meg sånn for at han plutselig skulle komme nå rett før eksamen så jeg ikke fikk tatt den i morra, men nå ser det jo ut som det går fint. kjenner litt men tviler på han kommer i løpet av natta..

lykke til med alle eksamener!! og ikke minst lesingen hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...