♥Mammatil3små♥ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Noen her som har fått visst de har åpning, før fødselen var i gang? Hvor lenge gikk d fra dere fikk vite d ,og til fødselen startet(hvis dere har fått visst d i tidligere svangerskap)...? Er 35+3 i dag ,og har hatt en del kynnere, menssmerter og sånn vondt i korsryggen(som når vi har rier) i 3 dager. Var på kontroll hos jordmor tidligere i dag, og har 2 cm åpning... Vet jeg kan gå sånn i flere uker, men lurer litt på hvordan d har vært med andre..
m*78 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Jeg gikk med 1cm. åpning fra uke 36. Men gutten min kom ikke før 5 dager før termin, så trenger ikke ha noe å si. Kan skje i morgen, men kan også skje om 5 uker... Lykke til med ventingen :-)
mamma 84 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 jeg fikk høre jeg hadde fire cm åpning når jeg var på kontroll... dette var på termindagen min. men fødselen startet ikke før 6 dager senere....
Sånn kan det gå Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde 3-4 cm åpning i mange uker før flere av mine fødsler. Gikk langt over termin med alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå