Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Nei, synes det er fine navn og passer bra. Ville skrevet Matilde for å unngått "Mat-Hilde"...
prebs Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vet faktisk om søsken som heter dette. Synes det er to koselige navn sammen : )
Castho Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Synes ikke det var fantastiløst i det hele tatt. Veldig fint synes jeg det var. Liker begge navnene og de stod godt til hverandre.
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Veldig fine navn begge to! :-) Men jeg synes de er litt for like til søsken, de begynner jo begge på "mathi", bare 2/3 bokstaver som skiller dem... Hva med Madelen eller Malin? :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 To fine navn som passer godt sammen. Syns godt dere kan bruke navna på to søsken.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville ikke valgt så like navn på søsken. Men jeg er veldig glad i navnet Mathilde. Ser at det brukes veldig mye her inne og har sett det veldig mye i født-annonser i avisa.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Mathias og Thea? Mathias og Tilde? Mathilde og Mats? Mathilde og Theodor? Bare noen forslag:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 For likt og dessuten blir de fine navnene litt anonyme når de kommer sammen. Blir litt fantasiløst. Kunne kalt et siamesisk tvillingpar dette hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå