Gå til innhold

Lite fostervann....

Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag, for og sjekke veksten til vesle jenta vår..

Fikk beskjed om at hu var litt mindre enn normalen, men at det ikke var noe fare, men måtte til ekstra undersøkelse og sjekke hertelyden fordi de mente at det var lite fostervann hos meg, og jeg har kjent mindre liv enn vanlig de siste dagene.

Men hjerterytmen var nå helt fin, og jeg fikk beskjed om og reise hjem igjen. Men må på ny UL om en uke, for og sjekke nærmere da...

Vesle jenta lå også og seteleie, så fikk ikke bekreftet 100% sikkert at det var jente da, men var nå det de sa sist....

Noen fler som har opplevd dette??

Blir litt bekymret, selv om jeg vet at de ikke hadde sendt meg ut fra sykehuset hvis noe hadde vært galt.....

Fortsetter under...

sa de hvorfor du hadde lite fostervann?lekker du fostervann?

Jeg lekket fostervann i mitt førre svangerskap og fra de startet å lekket til de var helt tomt tog de 2 og en halv uke sånn ca.

Hvor langt på vei er du?

min sønn føddes i uke 24+3,men klarte seg dessverre ikke.

Du trenger nok ikke være bekymret for vi fikk besked ganske fort at oddsen var i mot oss så du borde ha fått det viss de var det samme,tror ikke du har detsamme som meg.

Men kan litt om hål i foster hinnen.

du må i vert fall skrive hvordan de går på UL.

Lykke til....

Fikk ikke noe beskjed om hvorfor jeg hadde lite fostervann, men var til sjekk på føden forrige lørdag, fordi jeg trodde jeg lakk fostervann, men det viste seg ifølge dem og bare være utflod.

Jeg er 32+5 uker på vei, så regner mad at det ikke er noe fare hvis de må sette igang fødselen...

Men de siste dagene nå har jeg kjent masse liv, men har fortsatt en del (forhåpentligvis) utflod...

Skal skrive og oppdatere deg på onsdag jeg, for da skal jeg til ny UL, får bare håpe det er litt mer fostervann der da, for selv om jeg begynner og bli lei av og gå gravid, så vil jeg at babyen skal holde seg i magen så lenge som mulig...

• 8 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...