Gå til innhold

Noen som er fornøyd med simo som sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er kjempefornøyd

brukt den mye i marka på skogsbilveier, og på vinteren er den super på snø synes jeg. i tillegg har den god nok plass til min pode pluss voksipose. god og lun.

men alt til sitt bruk. ikke enkel å ha med til syden lissom.

genial på kjøpesenter...masse god plass til handleposer ;O)

har bruk tmin til 1 unge, og skal i gang med å bruke den på nummer 2 til sommern

Bruker også min simo sportsvogn. Er kjempe fornøyd med den. Har en emmaljunga scooter vogn og carena easy og brio sitty vogn også, men jeg bruker stort sett simo vognen. Den er grei å ha med på handlesentre hvis du skal handle mye fordi da har du god plass under vognen til varer, god tur vogn. VIlle ikke tatt den med på reise, da hadde jeg heller brukt en av de andre vognene. Jeg kan absolutt anbefale simo:)

NEI! Jeg liker den ikke som sportsvogn, fordi en er så stor og klumpete! Men som bag vogn er den super! Har hatt sportvognen, men følte den ble skjev når han sov i den, at hode lå lengre ned enn resten av kroppen. Hadde den på service og tilbakemeldingen var at jeg fikk legge en pute under hode hans, de klarte ikke stiveopp understellet. Og så må jeg jo innrømme at jeg har vogndilla, så det nytter ikke ha bare en vogn - kjøpte derfor en ny trille da han var rundt 8mnd! Men brukte simo`n i barnehagen, men med pute under hode og en tynn madrass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...