Gå til innhold

Dere som har brukt/bruker kortison (Predniselon el.) etter innsetting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere merket noen forskjell fra andre innsettinger?

Satt inn for 9.gang forrige onsdag og bruker nå Predniselon for 1.gang.

Jeg har dessverre ingen symptomer på at dette skal gå bra, men lurer på om Predniselon kan gjøre så man ikke har så mye symptomer, er jo sterke medisiner!?

Har testet positivt 3 ganger tidligere og har merket det godt ca.1 uke etter innsetting alle tre gangene. Oppblåst mage/murringer/veldig ømme brystvorter. Kan disse symptomene tolkes som betennelses tilstander i kroppen så Predniselon "rydder opp"?

Nå har jeg kun ømme bryster som jeg har hatt alle 9 gangene, kommer vel helst sikkert av Progestan....

Skal egentlig begynne med Ovitrelle (HCG støtte) i morgen, men vet ikke om jeg orker....... pga. at jeg da må teste med blodprøver får jeg ikke noe svar før en uke etter jeg egentlig kan ta test hjemme.

En uke ekstra med pining når jeg er 99% sikker på at dette ikke går veien vet jeg ikke om jeg orker......

Dessuten utsetter jeg jo kroppen for mere "pes"!

Tenker at det er bedre å spare Ovitrelle sprøytene til neste gang hvor jeg forhåpentligvis kan få noen tegn på at det går veien.....

Noen andre med erfaringer ved bruk av kortison?

Blir sprø av å tenke på at det antagelig blir lenge til innsetting igjen....er vel ingen som får begynne rett på frys etter en vanlig innsetting??? Så er det jo ferie på sykehuset :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte,dytte..... ingen andre med erfaringer?

Tror nesten jeg må ringe sykehuset og få litt råd her jeg.......

Mener sikkert at jeg skal følge behandlingsopplegget, men det føles så meningsløst....... HCG støtte er jo kun et ekstra tiltak som skal kunne hjelpe meg videre ved positiv test....

Mulig jeg virker forferdelig negativ her altså, men det er så frustrerende......

Ved de andre forsøkene har jeg kjent akkurat hva som har skjedd med kroppen, til og med ved de kjemiske har kroppen sagt klart i fra når det har gått greit og når egget da har sluppet igjen.......

Skulle ønske symptomene på positiv test var her og at jeg med glede kunne begynt med HCG sprøyter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...