Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grudde meg heldigvis ikke i det hele tatt og klarte og være rolig og slappe av, kjente ingenting! Var bare sløv og salig av Vival og Petidin, ganske så behagelig egentlig, hehe=) Skjønner ikke hvorfor jeg har gruet meg så de siste dagene. ..

Fikk ut 18 fine egg - håper de fleste blir befrukta!!

Men det er heller tvilsomt at det blir tilbakeføring sa legen, snufs:-( Har litt væske i livmorhulen som visstnok gjør at det ikke er noe vits i å sette tilbake egg. Det var skikkelig nedtur å få høre dette. Vil gjerne bli ruger NÅ!! Og de var ikke sikre på om de rekker å ta oss inn igjen før ferien. Men jeg får vite sikkert på torsdag om det blir tilbakeføring eller ikke - skal inn til ultralyd da. Krysser fingrene!! Noen andre som har vært borti dette?? Er jo selvfølgelig glad for at de fikk ut så mange fine egg - håper det er gode nyheter i mårra ang befruktning!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann 2 små!

Topp at du fikk ut mange fine egg:0) Satser på at alle blir befruktet. Håper det ordner seg for deg og at væsken i buken er borte. Må få høre hva de sier i dag. Jeg xxxxx fingrene!

Skrevet

Godt å høre hvordan egguttaket gikk for deg, siden jeg skal ha uttak til fredag. Er kjempespent og lurer på hvordan det kommer til å gå. Jeg skal prøve å ikke grue meg på forhånd - slik du har gjort - så får vi håpe det går bra for meg. Legen snakket om fare for overstimmulering - så håper virkelig ikke at jeg opplever det..., men legen regnet en del på det så jeg stoler på ham at dette kommer til å gå bra.

Utrolig synd at de fant noe væske i livmorhulen. Håper dere får vite noe positivt i morgen da. Jeg krysser fingrene for det! ;)

Skrevet

2små - IVF, uttak 6.mai

Vel overstått uttak, og bra med egg:)

xxxxxxxxxxalt for at det blir innsett på deg som avtalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...