Brumm Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hadde hcg på 12, og det er nok for lavt...snufs.... skal ta ny om 2 dager igjen...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 det var trist brumm:( har du stoppet å blø???
♥ DAME Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Huff nei så kjedelig. Tror min hcg var 29 eller noe, og det var jo også for lavt Men du har jo enda ett lite håp... Jeg krysser fingrene for deg. Det skal jo orndne seg til slutt for snille jenter Go`klem fra
74skytte Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Uff, så kjedelig. :-) Etter mitt første forsøk i des, hadde jeg en hcg på 13. Jeg fikk høre at det var for lavt til at det var liv laga. Det måtte være på over 25. Jeg måtte ta ukentlige blodprøver til den var nede i 0 igjen. Neste prøve var også på 13, så på 15, så 10 også til slutt 0. De var redd for at det kunne være en exu, men det var nok bare at det hadde sneiet borti slik at det hadde produsert hcg. Ville bare dele min like erfaring. Men kan det være at du produserer hcg seint og eller....? Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Dette var trist å lese... Sender deg en stor klem!
Brumm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Har ingen anelse jeg...... Men fant en oversikt over hcg nivåer: http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html Står jo der at den kan være på 3-426, 14dager etter befruktning. Fikk bare et lite håp..... Blør litt, men veldig lite. Er så vanvittig kvalm, men har vært det siden jeg satt inn egg og begynte med progesteronkrem. Har nesten ikke hatt matlyst de siste ukene. Skulle gjerne bare fått bekreftet at det var over, så jeg kunne komme meg videre..... Ikke denne ventetiden............... Tusen takk for at dere tenker på meg:o)
Tasim Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Å så leit Brumm Sender deg masse gode tanker...skjønner at dette er så tungt for deg.. men det er jo et ørlite håp vennen min..
*Måneskinnsjenta* Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Så leit Brumm, har fulgt med deg og tenkt på deg. Det er ikke annet å gjøre enn å vente i to dager og teste igjen. Det er tøffe tak dette ... Klem fra meg
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Ikke gi opp håpet før du har fått tatt prøve nr. 2. Det er fortsatt håp vennen. KLÆM
Snooopi Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Ånej... Nå som det var så nære. Men klamre deg til håpet, miraklenes tid er ikke forbi! Jeg krysser fingrene for deg!
Ann-ch. Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg håper virkelig at det er en mulighet ennå Brumm. Krysser alt jeg har for stigning av hcg. Klem.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Jeg krysser fingrene mine Brumm, håper det ikke er over
Høst72 Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Hei Brumm Det var leit å høre. Krysser fingre for at prøve nr 2 viser stigning! Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Trøste-klem til deg vennen min, veldig leit at hcg er på vei ned. Men jeg har god tro på fryse-eggene dine:-) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. mai 2008 #16 Skrevet 10. mai 2008 Leit dette ikke gikk Brumm- men som snøfilla sier-da setter vi lit til eggene på frys ! Klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå