Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde hcg på 12, og det er nok for lavt...snufs.... skal ta ny om 2 dager igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist brumm:( har du stoppet å blø???

Skrevet

Uff det var leit Brumm.

Skrevet

Huff nei så kjedelig. Tror min hcg var 29 eller noe, og det var jo også for lavt :(

Men du har jo enda ett lite håp... Jeg krysser fingrene for deg. Det skal jo orndne seg til slutt for snille jenter ;)

Go`klem fra

Skrevet

Uff, så kjedelig. :-)

Etter mitt første forsøk i des, hadde jeg en hcg på 13. Jeg fikk høre at det var for lavt til at det var liv laga. Det måtte være på over 25. Jeg måtte ta ukentlige blodprøver til den var nede i 0 igjen. Neste prøve var også på 13, så på 15, så 10 også til slutt 0. De var redd for at det kunne være en exu, men det var nok bare at det hadde sneiet borti slik at det hadde produsert hcg. Ville bare dele min like erfaring.

Men kan det være at du produserer hcg seint og eller....?

Klem

Skrevet

Dette var trist å lese... Sender deg en stor klem!

Skrevet

Har ingen anelse jeg...... Men fant en oversikt over hcg nivåer:

http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Står jo der at den kan være på 3-426, 14dager etter befruktning. Fikk bare et lite håp..... Blør litt, men veldig lite. Er så vanvittig kvalm, men har vært det siden jeg satt inn egg og begynte med progesteronkrem. Har nesten ikke hatt matlyst de siste ukene.

Skulle gjerne bare fått bekreftet at det var over, så jeg kunne komme meg videre..... Ikke denne ventetiden...............

Tusen takk for at dere tenker på meg:o)

Skrevet

Å så leit Brumm

Sender deg masse gode tanker...skjønner at dette er så tungt for deg.. men det er jo et ørlite håp vennen min..

Skrevet

Så leit Brumm, har fulgt med deg og tenkt på deg. Det er ikke annet å gjøre enn å vente i to dager og teste igjen. Det er tøffe tak dette ... Klem fra meg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ikke gi opp håpet før du har fått tatt prøve nr. 2. Det er fortsatt håp vennen.

KLÆM

Skrevet

Ånej... Nå som det var så nære.

Men klamre deg til håpet, miraklenes tid er ikke forbi!

Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg håper virkelig at det er en mulighet ennå Brumm. Krysser alt jeg har for stigning av hcg.

Klem.

Skrevet

Jeg krysser fingrene mine Brumm, håper det ikke er over

Skrevet

Hei Brumm

Det var leit å høre. Krysser fingre for at prøve nr 2 viser stigning!

Klem fra

Skrevet

Trøste-klem til deg vennen min, veldig leit at hcg er på vei ned. Men jeg har god tro på fryse-eggene dine:-)

Klem

Skrevet

Leit dette ikke gikk Brumm-

men som snøfilla sier-da setter vi lit til eggene på frys !

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...