Gå til innhold

Hvem kommer på Pascal den 14 mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel.. nå er det bare å kniiiiipe igjen de neste 12 dagene (hvis ikke så forventer jeg at noen av dere damene stiller opp på føden), så da høres kake fryktelig godt ut.. Hmm... kjenner at det allerede er snart 24 timer siden sist jeg spiste kake.

Ja takk til KAKE og nytt treff med artige jenter med mager :) Sees plutselig! Håper været holder seg.. det gjør det virkelig mye lettere å vimse rundt og vente på lillegutt!

Neikam - du må bare trykke på, så tar du med deg lillepia og viser henne frem om en uke ;) Heier på deg!

Sneiks - S

Annonse

Jeg får melde meg på igjen :) Var ikke helt i 100 i går, men regner med at dere koste dere med kake og god mat :) Har dog termin 14. mai så håper egentlig at jeg ikke dukker opp på Pascal, er virkelig klar til å møte lilleprinsen.... Men hvis ikke han kommer innen den tid så ses vi nok på brygga! Har bestilt SOL! :)

Begynner å bli veldig spent på hvor mange som egentlig dukker opp på onsdag. Det er jo mange som har født før termin og en del som har tidlig termin som nå er i fødemodus... Dette begynner å føles som om en er i gymmen på ungdomsskolen og er sistemann til å bli valgt til å være med på kanonballaget.

Håper virkelig å se Lykkebabyen, Farfisa, Silje-snart mamma og et par andre kjente fjes på treffet!

Bare å regne med meg ihvertfall :) Har hatt ei super helg i sola, formen er på topp og lillegutt i magen koser seg godt! Har nok ikke tenkt å komme ut med det første, ingen tvil om det. Så da får vi spise kake i mellomtiden :) Gleder meg til å se dere igjen!

Jeg har gledet meg til å se dere igjen, og selvsagt har jeg gledet meg til Pascal-kake. Nå har det seg likevel sånn at jeg ikke er sikker på om jeg får det til i morgen, da jeg skal til samtale på Ahus... :(

Jeg satser på at jeg rekker begge deler, men at jeg bare blir litt sen. Håper det. Skriver melding til Kvikklunsj og oppdaterer i morgen.

Hei jenter

Jeg som gledet meg sånn til kake i dag!!! Men har ligget oppe i hele natt med veer..! Hjelp - jeg kan jo ikke føde før John kommer hjem i morgen...!! Må prøve å holde beina krysset, men fytti H.. så J.. vondt.. Syns skikkelig synd på megselv her jeg ligger... snufs.. spis et stykke for meg da dere

Annonse

Dette skulle jeg gjerne vært med på!! Men selvfølgelig har jeg time til modningsakupunktur kl 1230:s og kan jo ikke være på plass før tidligst kl 14.. og er det noen der fortsatt da tro? Skulle gjerne hatt et nr å sende en sms til før jeg kjørte ned og parkerer på svindyre akerbrygge ja...

Help anyone?

Hva er dette R??? Har ikke jeg gitt klar beskjed om ingen sniking i køen??? Du er nemlig etter meg.. Og DERMED BASTA!!! Jeg har tenkt å føde neste onsdag, og du får bare knipe igjen til da!!

PS.. sender over noen lindrende og varme tanker så det gjør mindre vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...