Gå til innhold

kjempeglad og fornøyd

mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i dag. Jeg er 26+5 og de skulle sjekke om alle kynnerene jeg har hatt om de hadde påvirket noe. Livmortappen/halsen var blitt litt mindre,så det har virket inn,men ikke noe som gjør at vi må sette inn noen særlig tiltak enda.

Så så han på hvor stor babyen er nå. Han fant ut at den var 9% større og regnet med at ved termin ville den være på størrelse med gullgutten,så da blir det en stor unge dennen gangen også. En stor flott prinsesse.

Alt dette var jo kjekt å vite,men det som var ekstra kjekt var at han tok over på 3d og vi fikk det fineste 3d bilde jeg noen gang her sett. Det var så kjempefint og vi så babyen så klart. Lligner på brormann,vil jeg si.

Så nå er jeg glad og fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre, da er det bare å ruge videre :-)

3d er jammen fasinerende ja. Vi fikk også det sist, for å få sett skikkelig på leppe-/ganespalten. Vi kunne da tydelig se at den er enkeltsidig, og den så ikke så vid ut. Ellers var annsiktsformen ganske lik storesøster :-) Skal inn igjen til ul for en vekstkontroll neste uke, men da regner jeg med det blir vanlig ul.

Skrevet

takk skal du ha.

Ja,det er veldig fasinerende. Betalte jo for en 3d men ble ikke fornøyd,så nå ha vi bestil en til,men etter i dag,føler jeg at jeg kansje fikk se barnet så godt og fikk så godt minne at jeg ikke trenger,men kommer jo til å gjøre det for det.

Lykke til med din ul i neste uke. Regner med at jeg skal i uke 32 igjen for å se hvor stor prinsessa er da. Hvor langt på vei er du når du skal på ul igjen?

Skrevet

Glemte å si at jeg har lagt ut 3d bilde vi fikk i dag.Ligger på profilen min.

Skrevet

Er i uke 32 på vekstkontrollen.

:-)

Skrevet

Ok,det er da legen har tenkt å sende meg inn igjen.

Skrevet

Hei, Så flott og kjekt.. og for en flott prinsesse du får :). Fikk også 3D på den ordinære UL, men det var så tidlig at det så ikke så bra ut... Ellers får vi ruge videre som blomstre sier :).

PS! Nytt treff onsdag 28 mai på Pheilias Fogg kl.20:00, skal lage et innlegg etterhvert...

Ha en strålende pinse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...