mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Var på ul i dag. Jeg er 26+5 og de skulle sjekke om alle kynnerene jeg har hatt om de hadde påvirket noe. Livmortappen/halsen var blitt litt mindre,så det har virket inn,men ikke noe som gjør at vi må sette inn noen særlig tiltak enda. Så så han på hvor stor babyen er nå. Han fant ut at den var 9% større og regnet med at ved termin ville den være på størrelse med gullgutten,så da blir det en stor unge dennen gangen også. En stor flott prinsesse. Alt dette var jo kjekt å vite,men det som var ekstra kjekt var at han tok over på 3d og vi fikk det fineste 3d bilde jeg noen gang her sett. Det var så kjempefint og vi så babyen så klart. Lligner på brormann,vil jeg si. Så nå er jeg glad og fornøyd.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 så artig da:) har kjempe lyst å ta 3d bilder jeg også, men har ikke kommet meg så langt..... lykke til videre med prinsessen:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Takk skal du ha. Synes bilde var så klart å fint jeg. Har du tenkt å ta 3d,hvor langt er du på vei,når har du termin?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 hei:) lurte på å ta det, men har kommet så langt at de mente jeg var kommet for langt tl at det ble bra, at ungen var for stor...har termin 16. juli:) når har du termin?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Ja,da har du nok kommet litt vel langt. Jeg har ikke termin før 10 august,så jeg er jo ca to månder bak deg jeg. Da er det jo ikke lenge før du får se den lille uansett. Vet du hva det er som er i magen din?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 ja det er heldigvis ikke lenge igjen,gleder meg:) vet ikke hvem som befinner seg inne i magen om det er ei prinsesse til eller en liten prins, så det blir litt ekstra spenning:) gjetter hver dag:) august er jo en kjempe fin måned å få på, ene jenta mi er født i august, litt tung juli måned, men slapp å bekymre meg for den ekstreme varmen med en baby:)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 hei igjen... glemte forresten å si at det var et kjempe fint bilde av prinsessen din:) artig å se 3d bilder av de kommende verdensborgerne
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 Ja,det er noe med det å ikke vite også, På første jenta mi viste jeg ikke hva slags kjønn det var,men sist gang og denne gangen viste jeg det. Det har sin sjarm begge deler. Takk for det. Synes selv det var kjempefint.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 ja det har sin sjarm:) man er jo kjempe spent på å møte den lille uansett, det er jo en fantastisk ting å få barn:) har ikke vist det med noen av de to tidligere heller og ikke nå så jeg springer rundt å spør alle om de tror jeg har gutte mage eller jente mage osv...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 Sist da viste vi det ikke før jeg var i uke 28 for samboer ville ikke vite det og jeg mener at den som ikke vil vite det skal bli respektert,for enn finner ikke det ut ved hjelp av natruen,enn må jukse. Så skulle vi på 3d sa til min kjære at vi kanskje så det selv da,men da sa han at det fikk heller så være og vi så det selv,så da fikk vi vite det og han angret ikke en dag på det. Denne gangen var det nesten ikke tema en gang,vi skulle vite det. Hva tror folk at du får da?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 artig at man kan se så bra på 3d at man faktisk kan se selv hva det er:) teknologien er blitt super de siste årene:) folk gjetter på begge deler, men har en liten mistanke om at det kan være en liten gutt, magen min er annerledes denne gangen, og svangerskapet er annerledes, eneste som er likt de to andre gangene er at jeg har vert ekstremt kvalm helt til uke 22-23 ca... men klart det kan jo være ei jente alikevell,så det blilr spennende:) har tilgode å finne på navn da:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 Det er kjekt med navn. VI hadde både gutte og jente navn klart før jeg ble gravid,så det var ikke så vanskelig når vi fikk vite kjønent hva den lille prinsessa skal hete. Guttenavnet stod først mellom to navn,men ble enige med oss selv,før vi fikk vite kjønn.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 så kjekt da:) vi diskuterer en del frem og tilbake, men satser på at vi finner ett før ungen blir konfermant...he he...neida, vi bruker å bli enig tilslutt da:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2008 *ler* før han er konfirmant ja,vel,hvis dere ikke har gitt barnet noe navn og sendt til folkeregisteret innne 6 mnd,så tildeler de et navn til barnet,så da kan dere jo få hjelp der.Kan jo bli spenndene å se hva salgs navn unge da får*ler*
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 he he:D kanskje det blir en arne-belinda!hi hi hi*flirer* nei vi får satse på at våre små grå finner på ett navn før den tid;-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. mai 2008 Ja,dere gjør nok det,men hadde jo vært litt spenndene å sett hva slags navn som dukket opp da*ler* selv om jeg nok ikke hadde turd å tatt den sjangsen.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 he he.... nei det er vell litt gambling å få tildelt ett navn.... uff så varmt det skulle bli i dag...(som om det er så mye å syte over, men er tungt) er helt pumpa... bekkenet har slått seg i vranglås og kynnerne kommer og går.... gleder meg til babyen er stor nok til å komme ut å få begynne å trille igjen, og kanskje greie å barbere leggene igjen...he he ser litt monster ut på beina no....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. mai 2008 Hvor er det du bor da? Her i stavanger synes jeg faktisk ikke det var så veldig varmt i dag,måtte ta på en liten jakke i dag og det er det lenge siden jeg har gjort. Tildeling av navn kan være en liten risk ja,men det går jo ann å ta navnebytte som ellers,hvis en ikke blir fornøyd,men da har en jo allerede byttet navn en gang. Kan godt forstå at du begynner å bli utolmodig på den lille,alltid spenndene foran en fødsel.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. mai 2008 #19 Skrevet 14. mai 2008 bor nermest i sydlige strøk...*flirer*...neida, bor på sunnmøre så varmen bruker ikke å være det store problemet, så når den først kommer er kroppen i sjokk... ja men de sier tålmodighet er en dyd, så jeg får vell bare holde ut de to siste månedene....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 15. mai 2008 Av og til føler jeg at tålmodighet er et fremmedord. Det er ikke alltid like lett å forhole seg til det ordet der.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 15. mai 2008 #21 Skrevet 15. mai 2008 ja er ikke så tålmodig for tiden...er lei av att bekkenet ikke funker og lei av å springe x-antall ganger på do om natta for å tisse, men når bebisen kommer så er det jo vert det da:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. mai 2008 Ja,det er så absolutt verdt det,enn må bare holde fokus på hva som kommer,da går det som regel greit. Lure litt på hvordan denne sommeren vil bli,hvis det været som er spådd trår til. Enda varmere enn det var for to år siden og da slet jeg nok da og da var jeg heller ikke så stor,men det går nok skal du se. Du er heldig på den måten,får den lille før den store varmen begynner. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå