Kristine__85 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Noken som kjenner til helsestasjon med jordmor i dette området med rimelig ventetid? Snakka med engen helsestasjon idag, der var det ikkje ledig før august/september.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Da min venninne gikk gravid(hun fødte 2.påskedag) hadde de god kapasitet i Åsane/Nyborg. Du kan jo bare kontakte dem. Du finner tlf.nr inne på nettsidene til Bergen Kommune. Da jeg ringte etter jordmortime i feb. fikk jeg vite at i min bydel(ytrebygda) var det ikke kapasitet før i midten av august. Dvs at jeg ikke skulle få time før etter termin. De skrev meg opp på venteliste, slik at de tok kontakt så fort det dukket opp ledig time. Heldigvis har de ansatt en ny jordmor, så nå har jeg vært på første jordmortime og gleder meg til neste.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 fant dette på kommunens nettside: Jordmortjenesten på Ulset Tlf: 55567080 E-post: [email protected] Postadresse: Åsane senter 38 5116 ULSET Besøksadresse: Åsane Senter 38 Tilhører: Helsestasjon og skolehelse i Åsane
Kristine__85 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for kjempe god hjelp! skal ringe imåra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå