Gå til innhold

Jeg nå ta et forbrukslån på ca 30-40.000 kr... Hvor burde jeg låne pengene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du bare må undersøke litt rundt om, mange har høy rente. Men siden du ikke skal ha lånet over så lang tid så er jo ikke det mest nøye sikkert. Men undersøk litt allikevel. Jeg vil ikke anbefale deg nordea, Men feks postbanken syns jeg er enkle å ha med å gjøre (det er dnb nor). Evn selg ting du ikke trenger osv, får å få inn litt penger. Ta en ekstra jobb etc, men om du trenger de umiddelbart må du jo bare ta opp lånet.Kanskje har du en mor el far el søsken som kan låne deg for en såpass kort periode, det er jo absolutt det gunstigste for deg :) lykke til

Jeg er student. Har nettopp blitt alenemor og venter på os..

Behandlingstid 4-5 mnd!! fikk brev i dag. Har allerede Lånt 10.000 hos mamma og pappa. Vil helst slippe å spørre de mer, ikke at de ikke har råd til det, men vil jo helst framstå som en som klarer seg selv (selv om jeg i teorien ikke gjør det på os heller, men men)

Er bare så usikker på om det er noen "usikre aktører" jeg bør holde meg unna.. Tror kanskje jeg ringer banken min jeg..

Annonse

Du kan jo høre med banken din ja, men det er vanskelig å få lån der om du ikke har vist at du kan spare...og har lav inntekt i tillegg...Men det viktigste er at du kan spare, for du kan ha 1 mill. i årsinntekt, men allikevel få avslag på lån dersom det viser seg at du har dårlig økonomisk sans(ingen penger på sparekonto, ofte i minus, penger utav konto få dager etter de er satt inn, ol)

jeg tok et forbrukslån gjennom finaref/ ellos norgeslånet...FY f for noen renter! der bør du holde deg unna jallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...