Gå til innhold

Har noen erfaringer å dele ang.Teutonia Spirit s3?

Anbefalte innlegg

Jeg har falt veldig for denne vognen, det eneste minuset ar at damen i butikken sa at det kun er hjulene med luftkanaler som kan brukes. Jeg synes disse virker veldig harde og ville helst hatt vanlige hjul som kan pumpes opp. Har noen prøvd denne? Evt funnet andre hjul som kan settes på?

Fortsetter under...

Vi har også fallt helt pladask for denne vognen. Har et par svigerinner som har gått for dette tidligere, og i følge hun ene var det bare postivt med disse hjulene. da de ikke kan pungteres. MEN fortuenom om at det er vanskelig å komme til handlekurven under, har jeg to 'baktanker' om vogna. det ene er at pga 3-hjuling så er er det vanskelig å holde balansen på ett hjul på vei inn i bussen, men dette blir kanskje en vanesak? det andre jeg har tenkt på er at siden vi får barn i september, lurer jeg på om det blir for trangt med dunpose (odenwalder) i en softbag? Guttungen vår kommer jo til å bruke softbag på den kaldeste tiden. Dunposen fikk vi på 50% salg nå nylig, mens softbagen arver vi. i tillegg får vi låne en maxicosi bilsete som også kan tilpasses vogna. Noen som har erfaringer med mine baktanker?

Hei!

Jeg har denne vognen og er storfornøyd.

Var også litt skeptisk til de hjulene før jeg kjøpte vognen, men det har vist seg å være uten grunn. Jeg opplever de ikke som harde eller ubehagelige å kjøre.

Det med 3 hjul og inn og ut på tbane og buss etc. er en vanesak. Normalt tar jeg heller inn vognen med bakhjulene først, da er det ikke noe problem.

Vi byttet fra DUO bag til sportsdelen da jenta vår var ca 5 mnd fordi hun var så lang. Men det var ikke noe spes trangt den ene måneden vi brukte dunposen i bagen.

vognen er veldig god å trille, så jeg kan ihvertfall anbefale den.

Men jeg er enig i at handlevognen under vognen er litt vondt å komme til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...