Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt kjole fra de her inne? Fant de da jeg googlet, skjønner at det er ala det samme opplegget som jkdress.com, noen med erfaring?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hvis noen har vil jeg også gjerne høre :D?

• 2 uker senere...
Skrevet

JEG HAR KJØPT MIN KJOLE DER !!! :D

jeg kjøpte først en kjole til rett under 200 USD. Men den var virkelig ikke helt det jeg ønsket meg. Var heldigvis så billig, at det gjorde ingenting (ca 1200 kr). Jeg gav det et nytt forsøk, og denne gangen var kjolen PERFEKT!!!!!!!!! ALT stemmer!!!:D Det eneste som var dumt, var at den siste jeg nå valgte var den dyreste på HELE siden -700USD ca (omtrent 5500 kr)

Men det må sies: De brukte ikke mer enn ett par uker begge gangene! kjemperask levering. Utrolig flinke, men har også bevis på at man KAN være uheldig. Har også ei venninne som kjøpte sin kjole der til 900 kroner -perfekt med en gang:)

En kinesisk dame sydde begge kjolene. Anbefaler at dere gir det et forsøk hvertfall:) det er jo ikke noe problem å selge kjolen hvis dere ikke liker den, det har nettopp jeg gjort. Så nå får jeg penger tilbake for den første kjolen:)

Lykke til jenter! Gi meg gjerne tilbakemelding dersom dere velger å prøve denne siden:D

Skrevet

Du kunne ikke lagt ut bilde av kjolene da :)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...