Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei vi har fått plass til minstejenta i sagene barnehagee, som var sistevalget vårt... barnehagen ligger så inneklemt til og jeg får ikke helt gode "vibber" når jeg går forbi. Og så mener jeg å ha hørt noe om den, men husker ikke helt sikkert. Har noen erfaringer med denen barnehagen?? nPositive? Negative? Veldig takknemlig for svar, da vi må bestemme oss senest TORSDAG (fikk brevet fredag..)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vet dessverre ingenting om den barnehagen, men du er vel glad for å ha fått barnehageplass i det hele tatt? Ikke for å være frekk, men hvis du vurderer å si nei til plassen, så har du kanskje ikke så stort behov for barnehageplass likevel...? Ikke bare lett å få plass i barnehager i Oslo. Vet ikke hvordan dekningen er i din bydel, men for veslegutten vår ser det dårlig ut med plass... Håper dere klarer å bestemme dere før fristen, og at veslejenta deres får det fint enten det blir i barnehage/hjemme/hos dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Anonym 13.18 Man skal ikke ta til takke med hva som helst, og det gjelder spesielt barnehager!! Jeg vet ikke noe om denne barnehagen, men HI kan du ikke stikke innom barnehagen og snakke med styrer og se deg litt rundt før du bestemmer deg? Magefølelse er viktig, du skal tross alt levere fra deg det mest dyrebare du har <3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 takk for svar! Jo vi vil gjerne ha barnehageplass, men i mellomtiden har vi ordnet med dagmamma og har oppsigelsestid der. Nå var barnhageplassen fra EN uke fra NÅ og det betyr at vi må betale dobbelt i 3 måneder og dete r nokså tøft! Og skal dere høre siste nytt: de ringte fra opptakskontoret i dag og hadde skrevet FEIL navn: det skule være Oskar Bråtens Barnehage i stedet!! Hørt noe om den da??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg ville tatt plassen selv om jeg ikke vet noe om bhg. Ellers kan du risikere å stå uten plass til ungen blir 4 år altså. Har du 3 mnds oppsigelse hos dagmamma altså, det var lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå