kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Av de 4 eggene var 2 befrukta, men det ene var med 2 sædceller, så der var det for mange kromosomer, det blir det ikke noe av. Så jeg har 1 egg igjen som er befrukta... håper så inderlig det overlever til imorra... Det er jo ikveld celledelingen begynner. Uff, tenk om det ikke overlever! Og så er jeg lei meg for at jeg ikke får noe på frys. Har ikke så lyst å gå gjennom denne prosessen igjen. De to andre eggene var tomme... Vet jeg skal være glad for det ene vi har idag, og ja, kanskje det er gullegg og lever imorra osv osv... men er likevel lei meg :-(
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Krysser fingrene for deg..Faar haape det er gullegget som ligger der da ;-) Lykke til
Cmoi Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 kirsty-1.IVF Huff trist, men vi må krysse alt vi har for at det virkelig er et gullegg som er befruktet. Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg kan trøste dg i den forstand at jeg kunne hadde ett egg som var som det skulle, dettte ble befruktet å startet å dele seg. Dette til tross for at kvinner med mitt problem har dårlig egg kvalitet. Så du har fortatt en mulighet. håper på positiv tilbakemelding i morgen
doffine Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Prøver å sende deg PM kirsty... men du har full postkasse...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Skjønner godt at du er lei deg, Kirsty. Det ville jeg også vært, men vi kan ikke gjøre annet enn og håpe, og krysse alt vi har for at egget ditt deler seg som det skal, og at det er gullegget du har fått frem!! Klem
Kine71 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Hei Kirsty! Jeg krysser også alt for deg og håper at gullegget deler seg! Det er tross alt viktigere enn hvor mange egg som ligger i fryseren! Klemmer og lykkeønskninger
Mille38 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Hei Kirsty, det samme skjedde meg i november ved mitt forrige forsøk. Men det ene egget overlevde heldigvis! Heier på deg:) Du holder til på Haukeland sant? Jeg fikk satt inn egg forrige fredag der:) Håper vi lykkes denne gang begge to! Er det ditt første forsøk?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2008 Mille 38: Fredag som var i forrige uke? Da var jeg der på UL hehe... Ja dette er kitt første forsøk. Ingen bra opplevelse egentlig, men føler jeg har lært mye, og neste gang er jeg mer forberedt, så da klarer jeg meg sikkert bedre. Uttaket var helt pyton for medikamentene de gav meg funket ikke... Neste gang skal jeg få mye mere sa de :-) Lykke til da! Hold meg oppdatert :-) Klemmer!
Mille38 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Ja, man lære mye av dette her det er sikkert. Faktisk noe nytt hver gang. Når var du der da? Jeg så 2 stk når jeg var der. Lys eller mørk? Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2008 Jeg var der kl 13.00...mørkt kort hår
Mille38 Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Ok, da så jeg deg nok ikke. Jeg var der 0945. Lykke til i morgen hvertfall: )Husk du trenger bare ett egg vet du!! Klem
pus69 Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Uff, så leit. Skjønner deg veldig godt; jeg fikk også bare 4 egg på uttak i dag og er redd for at noen skal "gå dukken" underveis i prosessen. Gruer meg veldig til de ringer i morgen for å fortelle om hvor mange som er befruktet. Men vi satser selvfølgelig på at det siste egget ditt er nettopp gullegget :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå