Elsi30Oktober Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei noen Var hos fastlege den 8 April og sa jeg hadde tatt test som var positiv. Han spurte etter siste mens første dag som han skal og jeg sier 23 januar. og da konkluderer han med at jeg er i 6 uke at jeg nå da er i min 10uke - noe som for meg høres helt feil ut? Legger jeg inn samme dag her får jeg at jeg er i i 15uke nå, ikke 10 som legen vil frem til. Hva er det jeg har gått glipp av her?? Tudelu
Zabbi Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 det høres ut som uke 12 for meg da... for celleklumpen i magen din blir jo ikke et embryo før etter 2 uker etter samleie så at si... men uansett spiller det ingen rolle, for når dere går på ul så får dere et fastsatt dato på termin, og derfra ser du også hvilken uke dere er i men du er gravid 2 uker før babyen din, så når du er i uke 12 er babyen din 10 uker. hjelper det?!?
Eso Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Etter 23 jan, så er du 14+6 i dag.. Iallefall det jeg kommer fram til! :-)
Elsi30Oktober Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Hei og takk for input. Var hos legen igjen igår og spurte ham om han hadde gjort feil sist og fikk det brekreftet og t jeg nå er i uke 14+6 ja. Ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå