Gå til innhold

Kan riene bare komme plutselig?

Anbefalte innlegg

I dag har jeg termin, og har hatt en del plagsomme maserier og nedtrykkssmerter de siste ukene. Det er vel tegn på at fødselen kommer snart!

Men nå er jeg i så god form, bekkensmertene har blitt bedre og jeg orker mer! Synes det er rart å innbille meg at fødselen bare skal starte spontant og uten tegn på forhånd... Det er jo både spennende og skummelt, skulle gjerne fått et hint noen timer før, sånn at jeg kunne forberedt meg litt!

Er det virkelig sånn at noen av dere har ant fred og ingen fare, før riene plutselig, uten varsel, har begynt?

Synes dette er så spennende:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137662252-kan-riene-bare-komme-plutselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg tror knapt jeg hadde en kynner den dagen det hele smalt i gang med førstemann. Hadde hatt mange før det, da.

Putselig ble jeg nesten slått i bakken. Hadde vonde rier hele natta, men med god tid imellom så jeg tok det kuli.

De stoppet etter en dusj på formiddagen. Gud så skuffa jeg var. Trodde jeg skulle gå mange dager til. Så satte de igang med tyve min mellomrom etter noen timers pause. Kom inn på sykehuset med 6 cm og en time etter var han ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...