Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mamma døde så altfor ung,hun heter gøril, ho betydde alt her i livet for meg å mine søstre.

nå har min søster fått ei lita jente som ho skal døpe for gøril marie

å det syns jeg er så fint gjort av henne.

litt gøy også at litt "skjeldne" navn også blir brukt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at din søster blir oppkalt :)

Jeg har to gode venninner som heter Gøril og har bare gode følelser for det navnet.

Skrevet

Kjenner også en Gøril - hun er pen, søt, blid og smart - så bare gode assosiasjoner :-) Gøril Marie klinger også flott sammen, og begrunnelsen for navnevalget er jo god! Gratulerer til deg og din søster!

Skrevet

Det er ikke søsteren som blir oppkalt! :D

Søsterens datter blir oppkalt etter sin mormor!

Gøril er fint, har karakter og er ikke oppbrukt. Gratulerer!

Skrevet

jeg syns også gøril marie er fint sammen, er veldig gla for at ho kalte dattera si for det, takk for fine tilbakemeldinger:)

Skrevet

Takler ikke det navnet.. Tenker på Gørr- Gøril.. Dessuten synes jeg det er lite pent... *Grøss*

Skrevet

Oppkalling er hyggelig.

Gøril er ikke et veldig vanlig navn i Norge, men jeg har gjennom tiden kjent ikke mindre enn tre Gøril-er. Utrolig nok gikk jeg i klasse med to som het Gøril på skolen. Og senere har jeg hatt en kollega på jobb som het Gøril. Alle tre har vært tøffe jenter både i idrett og i jobbsammenheng.

Jeg synes det er bra at norske navn blir brukt og ikke går i glemmeboka.

Skrevet

hun spurte faktisk ikke hva du syns, syns du kan spare deg for ekle komentarer,om du ikke liker navnet,er det greit.

men la være å skrive da når hun bare ville fortelle om sin søster.

denne meldingen var til deg anonym 1929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...