Gå til innhold

Færre plager enn for noen uker siden - grunn til uro??

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg er ny her! Er 8+5 idag og har til nå hatt endel plager som kvalme, ekstrem oppblåsthet, ømme bryster, trøtthet og hodepine. Den siste uken har plagene roet seg, dvs jeg har tidvis ømme bryster og er trøtt, men mye mindre kvalm og oppblåst. Kjenner fortsatt at det strekker litt nederst i magen fra tid til annen. Er det grunn til uro eller? Har mistet før så er vel litt ekstra på tuppa ;o)

Vi var til UL 25/4 og hjertet slo og alt var fint. Skal til ny UL 27/5.

Håper dere har noen svar til meg!!

Fortsetter under...

Gjest Mammamoms

Hei!

Jeg er 10+0 i dag, og siden lørdag har jeg egentlig følt meg veldig bra!

Den ekstreme trøttheten er borte, matlysten har kommet en del tilbake. Brystene er forsatt litt ømme da, men det er deilig å kjenne seg i god form!

Bare vent, vi får snart et skikkelig "symptom" som ikke forsvinner før babyen er født! Nemlig en mage som bare blir større og større! :-)

Jeg tror ikke man skal bekymre seg for at symtomene minker eller forsvinner. Da jeg leste "9 uker" på babyeverdens "Uke for uke", sto det at man godt kunne oppleve at kvalmen plutselig forsvant.

Ha en fin dag videre! Jeg nyter det fine været så godt jeg bare kan!

Jeg har jo INGEN symptomer.. Er akuratt som før.. Vanskelig å tro at jeg er gravid, men etter 4 pos.tester, legebesøk og skrevet ut helsekort fort gravide, må jeg vell tro på det?? Men, som sagt, merker INGENTING!! UL kontroll 2 juni, er 8 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...