Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal snart ta ut spiralen, og lurer på om en blør like etter at den er tatt ut? Skal nemlig på ferie med min kjære mann dagen etter, og har ikke lyst på noen blødninger....
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Å nei, er du sikker... Vet om en som kommer til å bli lite blid nå.... Andre som har erfaringer?
MintCondition Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Nei, jeg blødde ikke. Tre dråper rett etterpå liksom, men ikke mer.
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Kan du ikke utsette å ta den ut til etter ferien da
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 Kan jo det, men jeg satser p å bli gravid ved første forsøk, som jeg har gjort de andre to gangene, he, he, og da er alt tima og tilrettelagt med datoer.... Er jo ikke sikker jeg blir det, men er ivertfall planen da:-)
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Var det vondt å fjerne den?
Fire småtroll Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Har ikke hatt spiral selv, men det er ikke lenge siden søstera mi tok ut sin. Hun blødde ganske kraftig i over to uker...! Hun ringte legen og fikk beskjed om at det ikke var unormalt å blø endel etter at den var tatt ut. Hun hadde hormonspiral da, vet ikke om det er anderledes hvis du har en kobberspiral.
MintCondition Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Må bare føye til; det gjorde IKKE vondt! Og jeg blødde som sagt knapt, og ble gravid på første forsøk etterpå...rakk ikke å få tilbake mensen en gang
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Ser ut til at det variere en del da, hmm. Noen flere som vil dele opplevelsen??? Ønsker mang svar, da dette er viktig for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå