Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 for å få barn... Det er ingen god følelse, må jeg innrømme. Jeg tenker på alt som kan gå galt og at sannsynligvis alt vil gå galt for oss... Jeg er gift, har verdens flotteste mann og vi elsker hverandre, men innimellom tar de triste tankene overhånd... Det hører med til historien at jeg har hatt to aborter, en exu og en sa, og etter den siste sa'en fikk jeg diagnosen PCOS på bakrunn av innvendig ul. Er det noen av dere medsøstre med PCOS som har samme tankene som meg? Jeg mener ikke å ta motet fra noen med dette innlegget, føler meg bare så alene om tankene mine for tiden. Hadde vært fint å dele tankene med noen...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hm... Kanksje jeg bare hadde en dårlig dag... Blir man lettere deppa når man har PCOS? Av og til føles det som om hele verden går i mot meg, selv om jeg går på Diane som liksom skal stabilisere hormonene mine... Jaja...
vestlandsjento Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Uff det er ikkje lett alltid. Du har hatt det tøft. Håpar du snart får den hjelpa du trenger. Eg har prøvd å bli gravid lenge, og får no hjelp, så eg er veldig optimistisk:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er sikker på at det vil gå bra en dag! Du klarer å bli gravid, det er kjempeviktig. En dag så sitter spiren, utvilsomt!!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Jeg håper dere har rett! Ha en fin langhelg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå