LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 når sluttet dere å legge barna på formidagen? Sliter litt med min på 15mnd. Ikke vil han sove på dagen, tar ofte laaang tid før han roer seg, og når kvelden kommer vil han ikke sove da heller. I går var vi på tur, og han ville ikke sove i vogna, så ble ikke soving på formidagen. Og når kvelden kom og han skulle legge seg, sovna han på fem minutter (bruker vanligvis en time) Burde vi vurdere å bare kutte hele formidagsluren??
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 kan kanskje virke som omhan ikke har behov lenger for den luren ja..=)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville sagt han er veldig liten, men hvis han klarer å holde seg våken hele dagen er han kanskje klar? Min eldste sluttet å sove da han var 2,5 år, men minsten på 16 mnd er helt stupeklar kl 11 ;-)
LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 men syns han er så liten enda.. når jeg jobbet i bhg, så var minste som ikke sov på formidagen 2år.. Syns liksom dette er litt tidlig..
Dotten Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Vi har begynt å kutte ned på dagluren først nå. Snuppa er i overkant av 2,5 år! Dere får ta det litt sånn fra dag til dag nå i begynnelsen. Ikke stresse med dagluren, men ikke nødvendigvis kutte den helt ut heller. Vi måtte slutte nettopp fordi snuppa ikke la seg før 21-22 tiden, og opp igjen 07... Det blir altfor lite søvn, og da sov hun fort 2 timer på dagen. Nå sovner hun senest 1930 og sover til 07. Myyye bedre. Savner litt de sovetimene hennes i helgene, da man alltid får gjort ting vi ikke alltid får gjort når hun er våken, men vil jo gjerne ha henne våken også da. Er jo så koselig. Lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 det er litt tidlig ja...men kanskje du kan prøve det i en periode ? å se hva som skjer ?
LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 tror jeg bare lar ham styre det selv en periode. Er han trøtt i elleve halv tolv tiden, sover han, og de dagene han ikke er trøtt, får han bare være våken. Kan hende det endrer seg igjenn nå når sambo jobber igfjenn, og vi ikke kommer oss ut på tur før han er hjemme i tre tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå