Gå til innhold

Noen andre her som fikk dårlig spinalbedøvelse ved ks??!

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg nemlig.. Ble mer eller mindre bedøvd fra navlen og opp jeg:( bedøvelsen virka bare litt på resten, kunne til å med løfte meg selv med beina fra operasjonsbordet og over i senga. det er vel unødvendig å begynne å legge ut om hvor sinna vondt det var å bli spretta å dratt og sydd i uten en fungerende bedøvelse.

Er nå 7 uker siden, og jeg tenker ikke mye på det. men ble plutselig veldig nysgjerrig på om det er mange som opplever dette?

Fortsetter under...

Hei:)

Måbare spørre,skrev du et innlegg om dette på bim?Mins og huske det.

Kan tro dem historia farte gjennom hodet mitt da jeg ble lagt på bordet.Huff synes skikkelig synd på deg hvertfall og skjønner at du sliter.

Jeg kan bare huske at jeg merka dem holdt på nedi magen min,synes det var ekkelt men var ikke vondt da tror jeg at jeg hadde fått panikk.

Har du tatt dette opp med sykehuset forresten?

jeg fikk epudiral når de ble haste snitt... bedøvelsen virket ikke så godt, så jeg kjente alt de gjor. kjente at de skjærte meg opp, og når dei skulle ta ut babyen, låg på oprasjonsbordet å skrek..!! de var helt jævelig, kjentest ut som magen min ble kastet rundt omkring i hele rommet.:(

menmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...