Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var denne runden slutt også.. Jeg hadde 3 egg på frys og ingen av dem klarte seg gjennom opptining. Nå gjenstår et forsøk til, Gud vet når jeg orker å gjennomføre det.. Tenker jeg tar en god pause til over sommerferien.

Lykke til alle dere andre - måtte dere ha hellet med dere alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

isj..... trist at de ikke overlevde opptiningen... Håper dere får en ok sommerfeie på tross av dette..

Trøsteklem..

Skrevet

Ikke mine heller. Skulle ha satt 2 inn i dag, men så hadde de ikke delt seg som de skulle. Er skikkelig deppa i dag, men det har jeg lov til å være har jeg funnet ut. Nå tar vi oss en god sommerferie Andalucia, så kommer vi sterkere tilbake med friskt mot.

Skrevet

Uff, så synd Andalucia og Bimmelim. Det var kjedelig. Det er lov og deppe litt nå, også kommer dere sterkere tilbake etter sommerferien.

Skrevet

Dette var trist ja. Har ingen trøstende ord å komme med her, hadde selv vært skuffet og lei meg. Signerer 74skytte.

Klemmer til dere begge!

Skrevet

Huff, det var trist! Skikkelig nedtur for dere - skjønner godt at du er lei og deppa... Ønsker dere masse lykke til videre i prosessen! Stor klem=)

Skrevet

Å,det var kjedelig. Har du nytt forsøk til gode? Ikke gi opp!

Skrevet

Svarte deg på uke 19 tråden Bimmelim, men uansett. Nå mista jeg motet her gitt. Så dumt da, har selv 5 på frys - avbrytt forsøk nå i mai pga. de fant folikkel - må ta tre progynova om dagen neste gang, skal inn igjen begynnelsen av juni. Fryseforsøk er litt sånn falske forhåpninger føler jeg, men er uansett "bonusrunder" da. Jeg tilhører Riksen og der er de veldig nøye på kval. på fryseegg - har hatt mange egg alle mine forsøk men kun sist gang de frøys. Får håpe det betyr noe.

Skrevet

Har ett forsøk igjen og min kjære sambo mener at vi skal trå til etter sommerferien - så da blir det sikkert det. Hører til på Riksen og hadde tre såkalt flotte egg som ble fryst ned, de var ikke så flotte etter opptining..

Humøret er bedre i dag - dro på trøsteshopping i går og så var det jobb igjen i dag..

Skrevet

Huff så leit! Stor trøsteklem til dere!! Er skikkelig spent selv på mitt fryseforsøk i uke 25. Ble så overstimulert av IVF at jeg tror ikke jeg tør ha flere slike forsøk, så jeg har satt all min lit til fryseforsøkene. Har ikke tenkt tanken ordentlig før nå i det siste at det ikke er sikkert eggene overlever opptininga. Eller at jeg ikke skulle bli gravid på fem fryseforsøk, som jeg har tilgode. Så hva jeg skal gjøre da det vet jeg ikke.. Nei, må ikke begynne å tenke så negativt. Før eller senere så sitter vi her med ønskebarna våre alle sammen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...