Nina_J Skrevet 6. mai 2008 #1 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei du! Hvordan går det med deg? Du er vel snart over i 2.trimester nå? Jeg er 11+0 i dag, så det er heller ikke lenge til for meg. Gleder meg!! Skal på ny UL om to uker. Blir spennende å se da Når skal du på ny UL? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei på deg! Så koselig å høre fra deg! Hvordan er formen? Her er den bedre, men fortsatt en god del uvel og trett. Jobber 60 % for øyeblikket, hjelper å kunne ta det rolig et par dager i uken. Gleder meg fælt til å vandre over i 2. trimester nå Jeg fikk termin på forrige kontroll, 19. november, så ifølge den var jeg 12 uker i går, men stoler mer på forrige UL, som tilsier at jeg er 12 uker på fredag, så foreløpig går jeg ut ifra det i alle fall Når fikk du termin? Jeg skal på UL på torsdag jeg da, og ser så frem til å få det overstått. Både gleder og gruer meg. Store forventninger til å se babyen, men samtidig redd for at det skal være noe galt da.... Men, håper jeg kan slippe jubelen løs torsdag ettermiddag, og at vi endelig kan fortelle omverdenen at vi er i lykkelige omstendigheter =) Mest av alt gleder jeg meg til å fortelle sønnen min det. Har du fortalt noe enda? Jeg har vært såååå sprekkeferdig vet du, men har klart å holde på hemmeligheten Så forresten et nydelig jentenavn i avisa i dag, Thia Amalie, det syns jeg var helt skjønt! Så det blir nok med i favoritter, om vi venter en liten jente Selv tror jeg det er en guttepjokk til der inne,men vet jo aldri! Har du noen følelse av hva det blir? Og har dere tenkt på navn? Håper alt er bare bra med deg! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137664722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_J Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2008 Formen er bra på dagen, men fra middag og utover er jeg rimelig dårlig... :/ Spyr ikke da, men må legge meg i ni halv ti tiden, for da er jeg så trøtt og kvalm at jeg ikke orker å være oppe! Har følelsen av at det snart slipper taket da Jeg fikk termin 30 november ut ifra målingene hun gjorde på knøttet, så det ble to dager etter det jeg har regnet fram til. Stoler også mer på mine beregninger ennå. Må vente til uke 18 før vi vet sikkert Det blir spennende på torsdag for deg da! Alt er sikkert fint Er også ganske så sprekkeferdig med å fortelle d til sønnen vår. Tror vi gjør det en av de nermeste dagene! Mannen min er mer klar enn meg! Jeg har skikkelig jentefølelse denne gangen. Vi har jentenavnet klart, men det er verre med guttenavnet.. Det komemr vel til oss en dag! Lykke til på UL! Gleder meg til å høre fra deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137670784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_J Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisann! Nå har vi fortalt nyheten til gutten vår! Han ble kjempeglad!! Visste ikke hvor han skulle gjøre av seg Det var kjempegøy å se at han reagerte så positivt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137689421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei hei! Så moro at veslegutt ble så fornøyd!! Har gledet meg så fælt til å fortelle jeg og, og etter UL'en i går fikk lillegutt vite at han skal bli storebror her også Han ble veldig overrasket, men så stolt da gitt Må opp og kose magen flere ganger om dagen, så koselig altså! Så du hadde lest på innlegget mitt, og vil bare si: Gled deg til deres UL! Det var bare fantastisk! Ellers er formen opp og ned fremdeles her. I dag har jeg hatt en lei dag med kvalmen, og syns det forsterkes i denne varmen, men har dager som er nokså gode nå også. Og jammen tror jeg ikke at jeg kjenner noen ørsmå antydninger til liv nå også, det er utrolig spennende! Men huff, ser nå frem til at magen kommer på ordentlig her snart. Akkurat nå føler jeg meg skikkelig tykk, ingen bukser som passer omtrent, og mammabukser blir for store enda, så, føler meg ikke akkurat fin om dagen kan du si! Men, det kommer seg vel Ha en deilig helg, god pinse, og nyt sola, om dere har den Her er det riktig sommer om dagen! Klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137695983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei du Leste pm din, og prøvde å svare tilbake, men fikk ikke sendt min, så kopierer den hit isteden Kanskje den rett og slett var for lng, hi, hi Så koselig at du har sett på bitteliten min =) Og ja, du har ALL grunn til å glede deg, det var en uforglemmelig opplevelse som jeg skal leve lenge på! Har fått time til ordinær UL 17. juni, er jo ikke kjempelenge til det heller, så ser frem til det også jeg. Må du oppdatere meg når du har vært på UL altså! Vi så masse, men ikke kjønn - i alle fall ville ikke min lure gyn fortelle meg om han hadde noen ide han smilte litt lurt da han sa at den nysgjerrigheten må jeg nok leve med til juni! Kanskje han så noe?? Jeg leste i alle fall innlegget til ei som hadde vært på UL ved 14 ukier og fått vite kjønn, og du er jo litt lengre enn jeg var når du skal på UL, så kan hende dere ser det? Hvis dere vil vite det da Ellers så han at ryggmargen var i orden, i alle fall slik det så ut til nå da. Han sjekket nakkefold og panneben ( med tanke på Downs, hvilket jeg selv kunne velge om han skulle se på eller ei), og det så også helt normalt ut. Så målte han lengden fra isse til rumpe, og bregenet ut ifra det hvor langt jeg var kommet. Øvrig kunne jeg selv se kroppen, som så fullendt ut Han sjekket hjerteslagene (som jeg dessverre glemte å spørre om hvor fort slo), og han snakket om hjernen, og hvordan den var utviklet til nå, men kjære, jeg er ikke kapabel til å huske hva han sa om det! Så jeg syns vi så mye jeg Hvordan går det med deg? Her har jeg vært helt fraværende på BiM en uke, for vi har hatt en turbouke av en annen verden - 4 bursdager, 1 barnedåp, i begravelse, 4 foreldresamtaler (jeg er lærer), også er det 17. mai da, så skal være godt fornøyd når det blir søndag Ellers er jeg helt sikker på at jeg har kjent bittelitt liv nå Ikke regelmessig, og bare fjørlett, men jeg er sikker i min sak, babyen leer på seg! Og det så jeg jo i alle høyeste grad på Ul også, maken til sprellemann/dame da gitt Håper alt er bra med deg, og at formen begynner å komme på plass igjen! Gleder meg til å høre hvordan det gikk med din UL altså! Om vi ikke snakkes før, ønsker jeg deg en riktig god 17. mai, kos deg med familien (P.S, nå har vi offentliggjort det, og så deilig å slippe å gå å ruge på hemmeligheten lenger! Nå kan vi bare smile!!) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137748475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_J Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei igjen! Jeg vil etter mine beregninger være 13+1 når vi skal på ul som er bare noen dager igjen til! Jippi! Så vi vil vite det om vi får. Samboeren skal også være med, og han ble kjempeglad da jeg sa han kunne! Og du skal selvsagt få vite hvordan det gikk! Ellers går det jo ganske bra med meg. Kvalmen begynner å gi seg litt. Den er der fortsat, men den kommer ikke før på kvelden nå. Før kom den i fire-tiden. Der er kanskje litt rart, men jeg tror jeg har kjent liv jeg også, selv om jeg bare er 12+3 nå..Men jeg er ganske sikker på at det var et lite sprell jeg kjente! Så deilig å ha offentliggjort det da! Regner med det blir offentlig for alle med oss i morgen. Jeg har alltid bunad på 17.mai, men den passer ikke over magen nå pga presset ned mot magen, så det blir kjole i stedet. Dessuten viser det jo ganske godt Gutten vår koser også med magen, gir den klemmer. Han ønsker seg lillesøster nå, siden han jo har en lillebror sier han. Lillebror er jo engel da, men det var så søtt Du får ha en kjempefin 17.mai du også med familien din! Så snakkes vi snart Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137751654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_J Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Miemamma! Nå har vi altså vært på ul! Det var fantastisk å se hvordan den sprellet og snudde på seg inni der! Knøttet lå med ene armen under hodet, og den andre "vinket" til oss hehe. Vi så alle fingrene på den armen som vinket. Den var jo fortsatt ganske liten da, ca 7 cm, men jeg fikk ikke korrigert noe datoen min ennå...Siden det er så forskjellig fra barn til barn så tidlig. Jeg går fortsatt ut ifra "min" termin. Så fikk vi jo med to bilder da! Det ene vinkebildet, pluss et med kroppen og målet på lengden på. Så nå har vi allerede tre bilder av knøttet vårt, siden vi fikk med et fra første ul også Hvordan var 17.Mai hos dere da? Vi fikk en haglebyge midt i toget, men ellers var det topp! Gutten vår var fremme på scenen med barnehagen, og sang to sanger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660568-miemamma-med-bitteliten/#findComment-137797669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå