Gå til innhold

dere som har brukt reductil og har hatt opphold for så begynne igjen...


GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg litt på også. Jeg gikk på reductil i ca 8 mnd først. Nå har jeg vært uten i 2 mnd. Har gått opp igjen ca 2 kg etter at jeg slutta. Ser heldigvis ut som det har stabilisert seg der, at det ikke blir noe mer i allefall. Følte pillenen mista effekten den siste tiden, men kansje de hadde virka igjen nå. Hadde håpa på det i allefall. Kunne vært artig å høre noen erfaringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå tatt et to ukersopphold etter å ha stått på reductil i 6 mnd, og så begynt på igjen. Merker kjempegod effekt, slik som det var helt i starten. Har gått ned 1,5 kg på fire dager. Merker ikke sultfølelse, og er ikke noe fysen på snop. Totalt vekttap siden oppstart er nå 23,1 kg.

BMI er redusert fra 31,23 til 24,10. Skal prøve å komme meg ned tre kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du har vært da :-))) Jeg har starta opp igjen med reductil nå jeg også etter å ha hatt en pause noen uker. Det var nok lurt, for i likhet med deg så er effekten sånn som den var når jeg starta opp første gang :-) Har gått ned 1,3 kg på 3 dagen :-) Har et håp om at bunaden passer i morgen :-)

Siden jeg start opp med reductil, har bare 11,5 kg blitt borte. Det er ikke bare bare det heller da. Jeg er fornøyd, selvom jeg hadde håpet på mer når jeg starta opp.... Trener endel også, så muskelmassen har nok økt endel også :-) Tror jeg skal bruke deg som inspirasjon jeg til å bli enda noen kilo lettere ;-) Lykke til med de neste 3 kiloene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Du har nå vært bra flink du også da. Får håpe vi kommer oss videre ned begge to.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ikke så verst egentlig. Fikk brukt bunaden på 17 mai og det var moro. Noen år siden sist det nå... Vi får prøve å være flinke i tiden framover også. Er innom på sida her med jevne mellomrom, så jeg skal prøve å se om jeg kan følge med hvordan det går med deg....

Ha en fin uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

hei igjen...har vært inne å tatt en bukplastisk op.27.mai...fjerna 1,5 kg fett!!!

men bunaden var nok for stor i vesten og trang rundt livet.så nå må jeg få sydd den om.heldigvis.

skal nå være flink å spise reductil siden jeg ikke er i bevegelse,så får vi se om de virker fortsatt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lurer på om jeg på sikt også må ta en aldri så liten bukplastisk operasjon. Har et "forkle" forran der, jeg er redd ikke blir borte av seg selv dessverre... Har du betalt dette selv eller fått det dekket? Åssen ha du gått fram. Vet så lite om dette, men må nok gå den veien jeg også. Hadde vært moro om du hadde hatt lyst og mulighet til å forklare litt....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.spurte fastlegen min om hjelp...ikke nå problem,sendte bare brev til kirurgiskavd ved sykehuset.må vel ha bmi på under 27 mener jeg.

hva er vekt å høyde på deg?starta med reductil i okt-07.var da 83 kg og 1,63 høy.de anbefalte meg å være max 70kg for at resultatet skal bli bra.er ikke så flink til å forklare,men les inne på www.bukplastikk.com der står alt du trenger å vite.

jeg fikk dekket op,men det skal hvistnok bli vanskeligere å få den dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Skal gå inn der å lese litt ja... Jeg er 164 cm og når jeg begynte på reductil så veide jeg. 93 kr. Nå er jeg nede i 81 og her står jeg bom stille... Tenkte jeg skulle virkelig gjøre en skikkelig innsats nå framover. Har gått inn på avtale med ei venninne borti gata, så nå skal vi bli flinke til å gå tur i skogen framover...Men denne hengebuken full av strekkmerker forsvinner nok ikke dessverre.... Ble resultatet på deg bra eller? er det for tidlig å si kansje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Tusen millioner takk for tipset ang. bukplastikksiden.... Der fikk jeg meg virkelig en "vekker". Når jeg ser disse bildene, så skjønner jeg at jeg virkelig ligger godt an til å bli operert ja. Har tenkt på det en stund skjønner du, men har liksom ikke turd å ta det skrittet videre å snakke med legen om det. Men det skal jeg nå ja. :-) Nå er det bare å være flink å gå ned de kiloene som trengs og gjerne noen til ;-) Tok det forresten lang tid før du ble "godkjent" til det skjedde noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble godkjent i beg av februar og op 27.mai,jeg var på et off sykehus siden det var så lang ventetid på klinikkstokkan.tidligst september kunne jeg komme inn der.

forlanger ikke å se ut som barbi,utroli bare å få fjernet det henget,litt kan man jo gjøre selv også i ettertid.

viktig at du har sterke magemuskler og helst ikke røyker.

ta kontakt med fastlegen fort slik at du blir godkjent før 2009,hører det skal bli vanskeligere å få den dekket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja, da er det jo egentlig bare å sette igang rulla ja.... Har et lite stykke igjen til bmi er på 27. Tror den ligger på rett i underkant av 30 nå... Men med litt press på seg, så er det oftere enklere å gi litt ekstra innsats også... Jeg forventer heller ikke å bli barbie i etterkant, men som du sier å bare få vekk det henget som ikke går vekk på andre måter. Jeg røyker ikke og har ganske gode magemuskler, så den saken skulle være grei :-) Nei, nå skal jeg jammen kjøre i gang rulla :-)))

Dette gav masse inspirasjon gitt :-) Får begynne med å ta med hunden på tur ut i skogen.... Kansje vi "snakkes" her inne ved en annen anleding også...? Forresten, gjorde du noen andre grep enn reductil, når du gikk ned i vekt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen

nei jeg gjorde ingenting,litt step.men har en aktiv å fysisk jobb så jeg tok det ut der.men det er bare sundt hvis du trimmer i tillegg.

bare det at jeg bfikk avsmak på brus når jeg begynte med reductil gjorde vel det meste.har ikke brukt mer en en pk reductil etter jul.

,men drikker fortsatt ikke brus og spiser minimalt med sjokolade.

er blitt veldig glad i salat(liker ikke dressing så da bruker jeg smør på skiva)

her er min favorittsalat:isbergsalat,paprika,mais,druer og appelsin.

så har jeg egg,pastaskruer,kylling el hva nå jeg måtte ha i hus.

også godt å steike bacon og varme kyllingkjøttet i steikpanna.det er jo sundt med proteiner...

 

har ikke noe til overs for andre slanke kurer,feks disse suppekurene osv.den eneste er grete roede for der spises det vanlig normal mat.

send en pm hvis det er noe mer du lurer på ang op,her har det lett for at det blir borte.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...