Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 #27 Skrevet 6. mai 2008 Ja, hadde blødning 5 dager etter eggløsning
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. mai 2008 #35 Skrevet 6. mai 2008 Ja, jeg blødde. Hadde en liten menslignende blødning da jeg var 4 uker på vei sånn ca. Ringte til legen og var livredd, men nå sitter jeg her med ei nydelig lita tulle som blir 1 år den 20. mai.
*guttemamma* Skrevet 6. mai 2008 #36 Skrevet 6. mai 2008 Førstemann: nei Andremann; ja, en uke før forventet mens
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #37 Skrevet 6. mai 2008 Nei, ingen av de tre gangene jeg har vært gravid hadde jeg noen festeblødning...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #41 Skrevet 6. mai 2008 På samme måte som livmortappen, slimproppen og andre "graviditetsfenomen" så var festeblødning helt ukjent for meg før jeg begynte å henge inne på bligravid....Av alle jeg kjenner som har vært gravide så var det heller ingen av edm som kjente til begrepet festeblødning, eller at man kunne kjenne graviditet på livmortappen (eller hva livmortapp er) eller at slimproppen går når fødsel er nært forestående (slimpropp??? Hva er det????...) Man blir nok LITT ivrig av å hende inne på BiM.... Man lærer mye man har bruk for, men mest ting man ikke har bruk for, hverken før eller senere..Som jeg har sagt der inne; eneste 100% sikre KROPPSLIGE tegn på at man er gravid er fødsel )
Ville Vera Skrevet 6. mai 2008 #43 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde det. Og det ble lettere og konkludere med att terminen var rett da.
Gjest mphs Skrevet 6. mai 2008 #48 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde det første gangen, men ikke andre gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå