Gå til innhold

På overtid...??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg 3 dager over tiden no.. argggg..... hehe.. men hadde forventet at eg skulle gå over så det går greit..;)

datteren min har bursdag i dag så jeg håper han iallefall venter til imorgen med å komme ut. ev så kan han vente til helgen så blir det noen dager i mellom bursdagene dems..;)

Mener dere overtid dagen etter termin, eller etter uke 42?

Medisinsk sett snakker en vel ikke om overtid før en går inn i 43. uke, men en er jo strengt tatt "over tiden" etter termin!

Den der magiske termindatoen! Jeg er to dager over termin, og har virkelig begynt å lure på om babyen i det hele tatt har tenkt å komme snart. Jeg er ikke så veldig motivert til å gå i to uker til... så jeg håper babyen skjønner hvordan det hele skal gjøres og setter hormonkicket i gang:-)

Annonse

Hei. Ja er nok over termindato ja :-( Hadde termin fredag 2 mai. Natt til onsdag 30 april lå jeg med rier, men de stoppet utpå formiddagen :-( Hadde atter en natt med mye kraftigere og lengre rier, det var natt til mandag 5 mai :-( Lurer virkelig på om babyen går bare å holder oss på pinebenken. Det er ikke verst for meg, men søstrene og pappaen venter og venter. Det er første til pappaen da, så det er ikke så rart at han venter. Slimproppen gikk for 14 dager siden, men har ikke gått å ventet i forhold til den, for den kan gå lenge før. Lykke til alle sammen.

Er nå 5 dager over termin- hadde termin 1. mai. Har gått veldig greit hittil, men nå synes jeg han snart kan bestemme seg for å komme ut! Både svigerinna mi og ei venninne har tatt innersvingen på meg med å føde før termin- og dermed før meg, så nå håper jeg det snart er min tur:-)

ÅÅÅÅÅ, jeg er fem dager over termin og hadde en liten tur på sykehuset med rier igår, nå har de gitt seg og jeg sitter her og er sliten i ryggen og føler meg snytt. Leser om alle som føder og klarer ikke å ikke bli irritert! Hvertfall på de som føder ti dager før termin og sånn....

Er ganske vanskelig å få inn i hodet at det fortsatt kan gå mange mange dager før vi har babyn i armene..... Gikk 18 dager over med førstemann og det skal jeg IKKE gjenta nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...