Gå til innhold

Syns det er litt skummelt å lese her inne jeg...

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på første UL og gelder meg skikkelig.Håper at det kan berolige meg litt,føler jeg leser så mye "skummelt" her inne,blødninger og MA og sånt.Dette er nr 3 for meg og det har jo gått bra de andre gangene,men jeg er fremdeles litt nervøs for første UL.Er 11+5 idag og har beregnet min egen til 20.november:)

Fortsetter under...

Man kan bli litt skrullete av å lese alt her inne om MA og SA og sånt, men det er ofte det man bekymrer seg om i første trimester, så det blir mye snakk om det, og de som opplever det trenger å fortelle om det også, så det hører nok bare med her inne :)

Det blir mindre sånt inne på 2. trimester.

Jeg er 11+0 i dag, så nå flytter jeg snart over selv også ;)

Ses der inne! Lykke til på UL!

ja vet... er sånn selv, synes det er myyye sykdomsprat her, mye syndromer, og symptomer, mye hvisomatte og dersomatte.. skulle vært et eget forum med bare sykdomsprat, så vi som er førstegangs kunne fått mindre input på sykdommer og sånt. det er veldig mange som har helt normale, sunne graviditeter, og som blir skremt vettet av..

Stooooor forståelse!!!!!

Hopp over de overskriftene som ser skumle ut! Men det kan være godt å vite hvisomatte noe skjer en gang i fremtiden (les om 8 år) når dere er gravide med nr 5 : ) at dere ikke er den eneste som har opplevd nettopp det dere kanskje skulle komme til å oppleve!!!!

Det har hjulpet meg - nå er jeg glad og leser det som gjør meg glad. Og det skal dere også gjøre.

Det er fint vi har et sted med plass til alle :)

Lykke til og gled dere over lykken!

Hilsen 4 gangs gravid med 2 barn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...