Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Mannen min liker Konrad. Jeg synes navnet er litt rart og gammeldags. Men jeg kan gå med på navnet Connor - det ligner jo igrunnen på Konrad. Blir jo ikke enige om noen ting - så trenger litt synspunkter her :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hvis dere er norske syns jeg Connor blir rart. Konrad er flott, hva med å skrive Conrad?
prebs Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Synes Konrad er mye finere enne Connor - spesielt hvis dere er "fullblods" norske.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hmm...går ikke helt min vei her nei. Har dere andre forslag til fine guttenavn? Jeg liker navn som Lukas, Julian, Bendik, Mathias, Robin og Fredrik. Mens mannen liker Erik, Kristoffer, Håkon, Konrad.... Vi kommer ALDRI til å bli enige *sukk*. HI
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Syns mannen din har meget god smak. Liker noen av navnene dine også, Bendik, Fredrik og Mathias er fine, Lukas er greit. Kristian Martin Ludvig Ulrik Rasmus Mats Benjamin Nikolai Sivert Sindre Magnus Lasse
prebs Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Av dine liker jeg godt: Bendik Mathias Fredrik Av mannens liker jeg alle - men favoritter er Erik og Håkon. Kanskje dere kan kombinere, hva med Erik Mathias, Fredrik Kristoffer, Konrad Mathias, Bendik Kristoffer, Håkon Mathias... Det skal ikke være lett, nei! Andre navn jeg liker godt: Anders Herman Christian Jørgen Marius Henrik Jacob Jonas Andreas Sigurd Aksel Peder Petter tja, var noen...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Takk for forslag :-) thihi...ser for meg at vi velger et dobbeltnavn, eks. Konrad Mathias som du foreslo, også kaller mannen min gutten bare for Konrad og jeg ham for Mathias....hehe...kan jo bli litt snodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå