Gå til innhold

skal på føden igjen i dag...

Anbefalte innlegg

Siden det kom frem i fødselssamtalen min sist at jeg sliter med alle disse vonde tankene mine, så skal jeg på føden igjen i dag og snakke med jordmor. Jeg er så utrolig glad for at jeg har fått en så forståelsesfull JM. Håper virkelig hun er der når jeg endelig skal føde.

Min ordinære JM begynner å gå ut litt på datoen, så det er veldig greit å ta opp ting med de som faktisk jobber på føden hver dag.

Håper hun sjekker leie hans, og kanskje modning. Kanskje hun klarer å kjenne om han begynner å bli stor også. spennende! Gleder meg til denne timen jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137660070-skal-p%C3%A5-f%C3%B8den-igjen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at man får oppfølging og kan føle seg trygg! Jordmoren min har jeg heller ikke vært så fornøyd med.. føler meg litt som en samlebånds-pasient hos henne.. rett inn og rett ut. Akupunktøren min derimot er også jordmor og sykepleier - hun er fantastisk!

Det er godt å vite at vi har krav på å få ny jordmor dersom kjemien kræsjer helt når du skal føde :)

Lykke til!

Ja, litt samlebånd hos min kommune JM også. Og hun begynner å bli gammel. Den forrige kommune jordmora husket oss fra gang til gang, det gjør ikke denne, Og det er litt trist. Må ta opp det samme hver gang...

Takk for lykke ønsker:)

så bra du får ekstra kontroll da..;)

jeg er kjempe fornøyd med jordmoren min da.. hun er jo bare helt fantastisk. for to år siden i dag fødte jeg datteren min. og da var det hun som tok i mot henne..;) det var veldig kjekt siden det var henne jeg hadde gått til kontroll hos hele svangerskapet også..

når jeg kom igjen til henne i dette svangerskapet husket hun meg godt igjen...;) kjempe kjekt...hun har alltid god tid og sjekker alt nøye. hun håpte jeg skulle føde i går for da var hun på jobb på føden..;) hehe. men skal treffe henne i dag så da må jeg høre når hun skal jobbe igjen..;) sånn at hun kan ta i mot denne lille babyen også..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...