Gå til innhold

Andregangsgravid med stor mage allerede!!

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 6+0, altså ikke så veldig langt på vei, men magen er så stor og oppblåst at den er vanskelig å skjule. Ser faktisk ut som jeg er 5 mnd på vei. Ikke noe gøy når en skal forsøke å skjule det for folk. Bra tunikaer er in for tiden:-) Noen andre som kjenner seg igjen? er også fryktelig plaget med kvalme når jeg legger meg og utover natten. Andre som også har det slik?

Fortsetter under...

Hei!!

Har d akkurat sånn jeg også.. Ser skikkelig gravid ut,minst like stor nå som da jeg var 5mnd på vei.. Men, d er nok bare luft, skikkelig oppblåst kan man si...

Jeg er også 6 uker på vei, dette er mitt 3.barn, så mulig magen kommer litt raskere denne gangen, d er ikke så uvanlig..

Skikkelig kvalm og uggen form på kveldene, sover dårlig om natta..

Utslitt rett og slett, har jo to til som trenger mamman sin:-)

Men, satser på bedre tider om en mnd ell to:-)))

Hei Lala74

kroppen gjør seg klar og kjenner igjen og skjønner hva som skjer, dette har den gjort en gang før. Væske holdes tilbake og fett lagres. Før menstruasjonen kan noen i værstefall legge på seg 5kg som er væskeretensjon. Hvis ikke du har vært daglig på do kan dette også fylle ut magen. Eller at du er svanger med flerlinger.

Jeg er i 6.uke med nr to og merker jeg er oppblåst men kan fremdeles gå med de vanligebuksene ;)

Mvh KS

Annonse

var skikkelig oppblåst forrige uke jeg også. gå masse tur i hurtig tempo, drikk litervis med vann og pass på å ikke bli varm.. magen min blei flat igjen når jeg gjorde det. var hos legen i dag og han sa det var bra at jeg gjorde det.

Jeg er tredjegangsgravid og er 4+3 i dag. Har en liten kul jeg også.

Var ikke akkurat tynn før jeg ble gravid, men magen er litt mindre fleskete og mere kul (hvis dere skjønner hva jeg mener).

Veldig god til å forklare hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...