Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Nå er knerten (som han "heter") blitt snart 2 mnd og alle maser om navn. Jeg og pappan skjønner at det er på tide å ta en avgjørelse. Vi har begge hvert vårt favoritt navn: Konrad Håkon Men, ingen av oss har noe imot den andres favoritt... så vi er litt "stuck". Hvilket syns du vi skal velge? Vi har en Astrid fra før.
prebs Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Håkon! Det er et av mine favorittnavn, og jeg synes også at det passer best til Astrid (som også er kjempefint!)
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Flotte navn begge to, men min stemme går til Håkon! Utrolig nydelig navn
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Håkon!! Helt klart! Det er absolutt finest, og passer aller best til Astrid!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 jeg liker Håkon best av de to, og synes kanskje det passer best med astrid også
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker ingen av de to navnene, men hvis jeg må velge et av dem, så må det bli Håkon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå