Stratos med 3 barn Skrevet 6. mai 2008 #26 Skrevet 6. mai 2008 Dette må være dagens blondine innlegg!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Jepp. Anonymous poster hash: 78444...b9c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Hva om foreldrene ikke har funnet frem, men at barnet selv har kledd på seg? Telles det? Selv er jeg sånn at det og det skal matche, men med nå såpass store barn velger de selv hva de vil ha på. Kan være alt fra brun tights med rosa prikker på til blå hvit stripete genser med en snekkershorts i jeans over. Og jeg har absolutt ingenting å si selvom jeg nesten dør litt når de går ut kledd slik. MEN de kledde på seg selv og DE er STOLTE over hva de har klart. Så ja, jeg er nok en av de foreldrene som ikke klarer å kle på barna mine, nettopp fordi de gjør det selv. Selv med hjelp fra mor eller far. Anonymous poster hash: 91337...c88
Våryr ✿ Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Hehe, jeg er enig med deg HI. Jeg får fnatt av ustelte barn i stygge klær! Jeg er ikke opptatt av merker, bare så det er nevnt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Snakker ikke om barnehagen. Går jo ikke rundt i barnehager å ser hva barna har på seg. Snakker om ellers. Skrev at smaken er som baken. Jeg synes det er mye stygt ute å går... det må jeg få lov til å synes.Barna slalåm da ikke bare leke når de er i barnehagen. Hva gjør dine unger når de er hjemme,, på lekeplassen, i skogen eller hos venner? De skal da ikke sitte som pyntedokkene der heller. Anonymous poster hash: d9236...c32
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Jeg liker at sønnen min ser allright ut, og at klærne matcher noenlunde. Kan gjerne være billige klær, men jeg synes de skal passe sammen. Jeg er ikke overfladisk i hele tatt, egentlig tvert i mot. Jeg synes bare det ser pent ut, og det tar ikke lenger tid å ta ut en grønn genser, enn en blå genser liksom Anonymous poster hash: 7167b...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå