ORWF Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Holde på å skriva ner navn eg syns e fine.. Noen som har navn te meg??
100% mamma Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes det er lett å finne fine jentenavn, da synes jeg personlig det er verre å finne like fine guttenavn...Noen forslag: Karen Maren Ina Ida Emma Anna Anne Ine
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes også det er lettere med jente navn: Serina Amalie Thea Leah Sarah Sina Dina Mina Linneah Natalie Eline....osv =)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Frøydis Solrun Iselin Borghild Ingeborg Det er i allefall nokre av jentenamna eg likar. Om du skulle ha ein liknande namnesmak, så har eg nokre fleire på lur i same sjanger;)
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Min jente skal hete Agnes:) Ellers så synes jeg at Smille, Mille, Milly, Tilde, Linnea, Astrid er fine navn
Engelise Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Alde Ariel Miriam Madelen Synne Åååå... Det er så mange fine, skjønner ikke hvordan jeg skal bestemme oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå