Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hans bestefar het Christian og har aldri hat problemer med det:) men hva er finest? KRSTIAN ELLER CHRISTIAN?
prebs Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker begge godt, men tror jeg foretrekker Christian : )
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Kristian er finest, men hvis bestefar srev Christian ville jeg valgt det.
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Kristian er finest! Synes Christian ser litt rotete ut. Men navnet uttales jo likt uansett, så egentlig synes jeg ikke det har så mye og si.
Tieran Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Jeg liker best Kristian, men vil man ha et mer pompøst "Schwung" over navnet bør man ta Christian:)
TeBax Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 jeg liker jo best navnet med K men det er jo fordi jeg har K i navnet mitt selv og ikke C. hadde jeg skrevet navnet mitt med C, hadde jeg vel likt C bedre enn K. så det er jo smak og behag
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Navnet er absolutt best med K. Det gjelder forresten også de fleste andre lignende navn, som Kristoffer, Kristen/r, Kristin/e/a osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå