Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har en Emilie..Vi venter jente i juli.Men har ingen navn vi liker til felles.Sambo har Anna som favoritt men det er helt uaktuelt her.. Alle forsalg tas imot med stor takk!!
prebs Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Mange søte navn som passer til Emilie: ) Forslag: Nora Helene Caroline Maria Marie Oda Johanne Nikoline Marte Maja Sara Kristine Pernille Hedvig Ane Benedicte er noen
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Eline Anniken Nikoline Josefine Julie Sofie Marie Elise Anine Elisabeth
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Emilie og Julie Emilie og Evelyn Emilie og Frida Emilie og Nora Emilie og Iselin Emilie og Malin Emilie og Sofie Emilie og Anine Emilie og Miriam Emilie og Aurora
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Celine Renate Sofie Teoline Leona Tuva Adele Live Ellie Mina Carina Amanda Julia
megc Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Emilie og Amanda Emilie og Helena Emilie og Ida Emilie og Martine Emilie og Andrine Emilie og Eline Emilie og Elvira Emilie og Sanne/ Sanna Nå gikk jeg tom....
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Natalie Selina Seline Selene Viktoria Alexandra Sanna Synne Isabelle Marielle Matilde Linnea Julie Jenny Sara Sofie Cecilia
huldra87 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Anna er jo så fint! ;-) Men okei.. Her er noen forslag: Emilie og Amanda Emilie og Matilde Emilie og Linnea Emilie og Helene Emilie og Lena Emilie og Andrea
KarinB Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Emilie er en jente variant av Emil, hva med en annen type jentevariant av guttenavn? Tomine, Martine, Caroline, Andrea, Oline, Fillippa, Alexandra etc?
Camelot Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Stine Sigrid Signe Ane Aina Malin Mathea Celine Sara Emilie og Mathea passer bra synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Emilie og Alma ...syns jeg var vakkert sammen og ikke så langt unna Anna Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Emilie og Aurora Emilie og Henriette Emilie og Charlotte
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Jeg heter Emilie og jeg har en søster som heter Amanda :-) Synes det passer perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå