Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj

dette høres ekkelt ut. men faktisk de siste ukene har jeg våknet opp med at jeg blør neseblod. og det er jo så ekkelt. er det flere av dere som har gjort det? jeg er så tett i nesa. og får ikke puste lenger.

Skrevet

Har du pollenallergi? Hvordan tett er du? Hvis det er neseblod, så kan det hende at det er et tegn på at du anstrenger deg for mye. Det er ikke bra å blø neseblod ofte - sjekk med legen for sikkerhets skyld.

Lykke til =)

Skrevet

Det er visst vanlig å blø litt ekstra neseblod når man er gravid har jeg hørt.

Skrevet

Det er helt vanlig å blø neseblod når du er gravid,og det høres ut som du har fått "svangerskaps tetthet" i nesen,heldigvis kan en akupunktør fixe det,jeg slet med det selv =)

Skrevet

Jeg var veldig plaga med neseblødning, men hørte det kunne skyldes c-vit mangel. Starta å ta 2 c-vit hver kveld og ble kvitt blødningene etter noen få dager. Tar fortsatt c-vit og har ikke blødd neseblod på mange mnd.

Skrevet

takk får råd. skal prøve. håper det går over. er ubehagelig og blø. og det er så ekkelt

Skrevet

I slutten av forrige svangerskap blødde jeg lett neseblod. Kunne bare plutselig bare dryppe blod mens jeg satte å så tv.... En gang prøvde jeg å tvinge på ei altfor trang bukse, og da begynte det å blø ganske mye :D hehehe

Skrevet

jeg prøvde faktisk og ta c-vitamin. og det hjalp litt. jeg klarte og sove en hel natt uten blod eller tett nese :D suuper deilig.håper ikke det og blø kommer til og ta lang tid før det stopper helt, jeg tar c-vitamin om morgen og kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...