V.I.Bebbi er gravid Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg må bare få tømt frustrasjonene............... Ventet hele forrige uke på medisinene,måtte ringe sykehuset på torsdag og da kom jeg så klart ikke igjennom før på ettermiddagen.Da hadde ikke sykehuset fått svarene fra blodprøvene mine,de var sendt på et annet sykehus...arrg... men det gikk bra,så sykehuset skulle sende medisinene i hurtigpost og har ikke kommet i dag,og jeg skulle begynne i dag..ARRRG Fikk tlf fra sykehuset at medisinene ble ikke sendt før i dag og at det gikk bra å begynne i morgen så fort postmannen kommer på døra... ER DET MULIG,hadde ikke jeg ringt så hadde jo alt blitt utsatt,det hadde tatt seg ut nå som kalenderen er vridd og snudd på for å få til dette.... Jeg kommer til å eksplodere av sinne hvis det ikke kommer i morgen.... Jeg tror ikke det blir mye søvn på meg i natt,bare ligge å vente på postmannen......
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Å herlighet for et stress! Skjønner godt du er frustrert! Er jo rene marerittet. Håper postmannen kommer med de imorra da! Sender deg en venteklem!
Kine71 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Heisann! Håper det ordner seg for deg i dag! Ja, jeg har opplevd det samme, man må faktisk følge med selv og purre. Man føler jo at man maser, men det er man faktisk nødt til å gjøre. Synd, men sant. Tipper postmannen dukker opp i dag tidlig,og at du er snart er i gang. Det er en deilig følelse, når man har ventet en stund. Klem fra meg
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Ja i dag tidlig kom paostdamen med medisinene mine..JIPPI da er jeg i gang.Inn å sprayet med en gang så jeg begynte en time etter jeg egentlig skulle,men det spiller ingen rolle fant jeg ut..hehe Begynner å grue meg til bivirkningene..hehe fullt forberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå