Gå til innhold

Er så redd for å ikke få mage :(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 6+3 så det sier seg selv att jeg ikke har fått noe mage :)

Men jeg veier 97kg og er 1.67...Så jeg er ikke den tynneste, er livredd for att jeg ikke skal få gravid mage..Bare "Tjukkemage". En venninne av meg så ikke gravid ut før i 6-7 måned..Og er så sinnsykt livredd for att det skal skje meg også :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er bare sånn man må lære seg å leve med. Når man har litt fra før er det naturlig at magen ikke synes like fort som på de som er slanke. Jeg er like høy som deg og veier nesten det samme, og forventer ingen mage med det første (midten av uke 9 så langt). Det er ikke uvanlig at man ikke får mage før man er halvveis, så jeg håper jeg ser et eller annet da. Jeg tror du må bare regne med at du ikke kommer til å se gravid ut før om flere måneder, men du er jo like gravid likevel, og du kommer til å få en tydelig gravidmage du også.

Skrevet

hei du:)

kjenner meg litt igjen med den bekymringen. jeg er 174 cm og var 110 kg da jeg ble gravid og var livredd for at ikke magen skulle vises, men det var jaggu en unødvendig bekymring:)

fikk en fiiiin gravidmage allerede 4 mnd på vei, og etterhvert som svangerskapet gikk så fikk jeg en kjempestor gravidmage så jeg så faktisk ganske slank ut etterhvert ettersom magen stakk seg frem.

gled deg over svangerskape du og husk at en genser/topp med bånd under brystet fremhever magen tidlig slik at man ser mer gravid ut;)

mvh

Skrevet

"husk at en genser/topp med bånd under brystet fremhever magen tidlig slik at man ser mer gravid ut;)

"

Problemet med det er at noen av oss kan gå med sånn topp allerede (jeg er bare i 9 uker) og se ut som jeg er halvveis i et svangerskap, og da er det litt flaut å si at man ikke skal ha barn før i desember. ;-)

Skrevet

Kjenner meg igjen i bekymringen, men nå føles det faktisk ganske bra. Før har jeg alltid vært sjenert over den store magen, og grudd meg for at folk skulle tro jeg var gravid når jeg ikke var det. Men nå er jeg faktisk gravid, og veldig stolt over magen som så absolutt begynner å se gravid ut, og ikke bare tjukk... Jeg har riktignok kommet til uke 30, så det er vel på tide, men åh, det er herlig! Egentlig gleder jeg meg bare til å se enda mer gravid ut, for tutmage er så utrolig pent!

Jeg har lagt på meg 6 kg så langt i svangerskapet, og er fornøyd med det. Håper det ikke blir altfor vanskelig å få av igjen etter fødselen.

Skrevet

Heeeei :) Jeg er ca samme vekt som deg, 96 kg og 1.65-66 :) Og er 7 uker i dag :) Jeg merker det allerede på magen nå jeg, den har liksom begynt og bli orntli hard innenfor fettet :):) Så jeg er superglad, men det kan bare være luft ! :)

Tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye, magen kommer når den kommer :):) Men jeg skal innrømme att jeg og bekymrer meg for att jeg ikke skal få mage...Men satser på vi får stoooore fine mager :)

Skrevet

kjenner meg igjen her ja.... knøtte vårt ligger lurt akkurat som storebror, så dette er liiiiitt kjedelig :\ men får jo bare ta det som det kommer... nå gikk jeg jo ikke tia ut med førstemann heller!! han hadde det travelt og kom en mnd før tiden, noe som egentli passa meg godt, for det var vondt nok å presse ut et hode på 34cm gitt... hadde jeg gått tia ut så hadde han nok rukket å blitt 38cm rundt.... :P

lillesøster vil nok komme litt før tiden hun også, så lenge det ikke skjer før etter uke 34, så skal jeg være gla'!!

Skrevet

Hei:) Jeg er 1.68 cm og veier hele 125 kg.. jeg er nå 5 mndr på vei og har fått gravidmage,så du får nok det om noen mndr skal du se;)

Skrevet

Jeg blir veldig glad når du sier det..jeg er på samme vekt som deg, er 1.75 cm og er litt bekymret for å ikke få gravidmage..men jeg er jo bare i uke 7, så jeg vet jo at den ikke kommer før om en stund..hehe. Men var veldig gøy å se at du skriver det:) Det gjør meg litt mere rolig:)

Skrevet

jeg er 16+4 uker på vei, å merker at jeg har fått mage.. er 165 og veier 89 kilo (føler jeg hører til her:)) folk sier også at di kan se det på meg.. så det er vel forskjellig fra person til person det også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...